دفعات بازدید: 4,349

تاریخ انتشار: 1391/11/17 - 13:10

نایب قهرمانی فوتسال صنایع پتروشیمی در وزارت نفت

صنایع پتروشیمی ایران توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات وزارت نفت را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر مسابقات فرزندان زیر 18 سال وزارت نفت در محمود آباد برگزار شد که تیم صنایع پتروشیمی ایران توانست با درخشش بازیکنان جوان خود  عنوان نایب قهرمانی را کسب نماید.

مربیگری تیم صنایع پتروشیمی به عهده نوید امیری بود.

شهرام تقی زاده سرپرست زحمتکش تیم صنایع پتروشیمی در این ارتباط به خبرنگار اعزامی ما به محمود آباد گفت : سطح مسابقات بسیار خوب بود و بچه ها با تلاشی که کردن تونستن این عنوان را کسب نمایند البته ما میتونستیم قهرمان شویم اما در دیدار فینال در ضربات پنالتی کمی بدشانسی آوردیم.

وی افزود : سطح داوری ایندوره از مسابقات مطلوب بود و خدا را شکر مشکل خاصی پیش نیامد.

تقی زاده در ادامه از تمرینات خوب نوید امیری مربی تیم صنایع  پتروشیمی گفت و عنوان کرد : قبل از رفتن به مسابقات و برای رفتن روی سکو  برنامه ریزی کرده بودیم و مربی توانمند ما نیز کارهای تاکتیکی و تکنیکی خوبی را با بازیکنان کار کرده بود.

ایشان در پایان اظهار کرد : امیدوارم این مسابقات که برای اولین بار در سطح وزارت نفت برگزار شد ادامه دار باشه تا بتونیم توسعه بهتری در ورزش همگانی و ورزش حرفه ای در بین فرزندان وزارت نفت داشته باشیم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • مهدی یزدانی

    تاریخ : ۱۷ - بهمن - ۱۳۹۱

    کسب این افتخار را به برادرعزیزم جناب آقای نوید امیری که اززحمتکشان راستین فوتبال این شهر هستند تبریک میگویم و امیدوارم در آینده بیشتراز این مربی موفقیت ببینیم.


ارسال دیدگاه