دفعات بازدید: 1,087

تاریخ انتشار: 1391/11/28 - 16:33

سرپرست پتروشيمي پس از شكست البدر: به هدفمان رسيديم

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام پس از پيروزي تيمش در بازي اول مرحله نخست پلي‌آف ليگ برتر بسكتبال كشور برابر البدربندركنگ گفت: بازي خيلي خوب، فيزيكي و درگيرانه‌اي داشتيم و خوشبختانه توانستيم به آن چيزي كه مي‌خواستيم برسيم.

 

هوشنگ مرمزی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ با ابراز رضايت از عملكرد بازيكنان تيم گفت: بازيكنان باتوجه به تجربه قبلي كه در بازي با اين تيم داشتيم، بسيار باهوش‌تر و موفق‌تر عمل كردند.

وي در ارزيابي خود از تيم بندركنگ بيان‌كرد: البدر تيم جواني است و برخي از بازيكنانش براي نخستين بار، بازي در ليگ برتر را تجربه مي‌كنند. اين تيم با قرار گرفتن جزو هشت تيم برتر ليگ، كار بزرگي انجام داده است و اگرچه تجربه كمي كه در ليگ برتر داشت، با تمام توان خود برابر تيم‌مان ظاهر شد.

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام بيان‌كرد: در بازي دوم‌مان دوشنبه (30 بهمن‌ماه) ميزبان البدر هستيم. به نظر نمي‌رسد كه بازي سختي در پيش داشته باشيم ولي بالاخره در بازي‌هاي پلي‌آف هر اتفاقي ممكن است بيفتد و به همين دليل با همان تواني كه در بازي رفت داشتيم، در بازي برگشت شركت مي‌كنيم.

وي به جذب يك بازيكن خارجي جديد اشاره كرد و گفت: قرار است يك بازيكن جديد به تيم اضافه شود. “جابر ابراهيم محمد” يك بازيكن آمريكايي است كه در گارد راست بازي مي‌كند و سابقه حضور در ليگ‌هاي اروپايي را دارد.

ارسال دیدگاه