دفعات بازدید: 1,452

تاریخ انتشار: 1391/12/01 - 20:40

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان بهداشت و درمان ماهشهر بمناسبت دهه مبارک فجر

سومین همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر بمناسبت دهه مبارک فجر به همت امور ورزش و روابط عمومی بهداشت و درمان ماهشهر برگزار گردید.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر مسیر این همایش که با استقبال خوبی از سوی کارکنان و خانواده های آنان روبرو شد از زمین چمن بیمارستان صنایع پتروشیمی به سمت میدان کیمیا در مجموعه مسکونی خلیج فارس و بالعکس قرار داده شده بود.

در ابتداء این همایش از شرکت کنندگان پذیرایی و جهت قرعه کشی هدایا، ثبت نام بعمل آمد. سپس از ساعت 8:15 صبح پیاده روی شروع و در طول مسیر با همکاری نیروهای حراست بهداشت و درمان ماهشهر و شرکت عملیات غیرصنعتی خیابان ها مورد کنترل بسیار خوبی واقع گردید. در طول مسیر پیاده روی نظم، انضباط، شادی و رضایت در چهره شرکت کنندگان مشهود بود.

پس از پایان یافتن پیاده روی مجدداً شرکت کنندگان در زمین چمن بیمارستان صنایع پتروشیمی تجمع کرده و از آنان با صبحانه آش و نان گرم پذبرایی به عمل آمد.

شایان ذکر است برای اولین بار در این همایش از گروه موسیقی منطقه و خواننده بومی جهت اجرای زنده دعوت بعمل آمد که بعد از اتمام پیاده روی با اجرای موسیقی پاپ خستگی را از تن شرکت کنندگان زدود.

بعد از اتمام برنامه فوق نوبت به مرحله جذاب و پر طرفدار قرعه کشی رسید. در مراسم قرعه کشی که توسط هیئت برگزاری انجام شد به 59 نفر از شرکت کنندگان هدایایی توسط مسئولین و پیشکسوتان به رسم یادبود اهدا گردید.

ارسال دیدگاه