دفعات بازدید: 1,954

تاریخ انتشار: 1391/12/01 - 22:49

سرپرست پتروشيمي پس از باخت غيرمنتظره: شكست برابر البدر را به فال نيك مي‌گيريم

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام پس از شكست تيمش برابر البدر بندر كنگ در بازي دوم مرحله مقدماتي پلي‌آف ليگ‌برتر بسكتبال كشور گفت: تيم‌مان خوب بازي نكرد و تحت شرايطي تيم البدر را دست‌كم گرفتيم و نتيجه بازي را در لحظات آخر واگذار كرديم.

هوشنگ مرمضي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهاركرد: در كل بازي خوبي ارايه نداديم و وقتي تيم مي‌بازد ديگر رضايتي از تيم نمي‌توان داشت.

 

وي درباره اين موضوع كه پيش‌بيني مي‌شد برد راحتي مقابل البدر داشته باشيد؟ گفت: همين‌طور است ولي قطعا باتوجه به شوكي كه با اين شكست به تيم وارد شد، در بازي سوم اين تيم را مي‌بريم. يك مقدار اين تيم را دست‌كم گرفتيم و نتوانستيم در لحظات آخر، بازي را كنترل كنيم.

 

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام بيان‌كرد: البته در اين ديدار از بازيكنان ذخيره خود استفاده كرديم و در شرايطي هم تيم خوب بازي كرد و با 20 امتياز اختلاف جلو بوديم.

 

وي در ارزيابي خود از تيم البدر گفت: البدر تيم جوان و با انگيزه‌اي است و روز گذشته نيز بازي خوبي از خود به نمايش گذاشت. اين تيم از انگيزه بالايي برخوردار بود و من برايشان آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

مرمضي‌زاده با اشاره به زمان بازي سوم بيان‌كرد: پنجشنبه ميزبان البدر هستيم؛ با تمام قوا مقابل اين تيم ظاهر مي‌شويم و از بازيكن جديد خارجي خود نيز استفاده خواهيم كرد. اين شرايط به نفع ما شد تا يك بازي بيشتر انجام دهيم و از بازيكن خارجي جديد خود بيشتر بازي بگيريم تا كاملا با تيم هماهنگ شده و براي بازي حساس نيمه‌نهايي آماده شود. ما اين شكست را به فال نيك مي‌گيريم زيرا اگر در اين ديدار پيروز مي‌شديم، مستقيما راهي نيمه‌نهايي مي‌شديم. البته در بازي سوم هم كارمان زياد سخت نيست.

 

وي افزود: در ديدار روز گذشته مقابل البدر فقط از يكي از بازيكنان خارجي‌مان استفاده كرديم و جابر ابراهيم  محمد در ديدار روز پنجشنبه برايمان بازي خواهد كرد.

 

به گزارش ايسنا، تيم پتروشيمي بندرامام در بازي دوم مرحله مقدماتي پلي‌آف ليگ‌برتر بسكتبال كشور روز گذشته با حساب 95 بر 97 مغلوب البدر بندركنگ شد. نماينده خوزستان در ديدار اول به برتري رسيده بود.

ارسال دیدگاه