دفعات بازدید: 1,163

تاریخ انتشار: 1391/12/07 - 22:29

پیروزی مقتدرانه پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر بسکتبال ایران

در پایان دیدار اول نیمه نهایی بسکتبال میان تیمهای پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان، حامد آفاق با 35 امتیاز برترین بازیکن زمین بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم شهرداری گرگان بعد از چندین بازی بدون باخت در سوپرلیگ بسکتبال مقابل پتروشیمی بندرامام با اختلاف نزدیک به 30 امتیاز شکست خورد که بیشتر این اختلاف هم از کوارتر اول پدید آمد.

گرگانی ها در کوارتر اول این دیدار 34 بر 15 شکست خورده و نیمه اول را با باخت 48 بر 32 تمام کردند. کوارتر سوم این دیدار با اختلاف نزدیکتر و نتیجه 25 بر 23 به سود پتروشیمی تمام شد و در نهایت تیم ماهشهری با نتیجه 96 بر 68 نتیجه را به نفع خود تمام کرد.

کاوه نورافزا گارد رأس مصدوم گرگان در این دیدار برای چند دقیقه به میدان رفت تا شرایط این بازیکن برای بازی سنجیده شود و طبق نظر کادر فنی این بازیکن در بازی دوم ماهشهر هم به احتمال زیاد حضور نخواهد داشت تا در بازی سوم با میزبانی گرگان به تیم خود کمک کند.

در پایان این دیدار حامد آفاق از پتروشیمی با کسب 35 امتیاز بهترین بازیکن ماهشهری ها بود و الکسیف از گرگان هم با 19 امتیاز بهترین بازیکن این تیم بود.

الکسیف در ده دقیقه آخر بازی وارد میدان نشد.

گفتنی است دیدارهای دوم مرحله نیمه نهایی فردا به میزبانی تهران و ماهشهر برگزار می شود

ارسال دیدگاه