دفعات بازدید: 876

تاریخ انتشار: 1391/12/15 - 11:25

بسكتباليست تيم پتروشيمي بندرامام: حق‌مان قهرماني ليگ است

ملي‌پوش تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام تمرينات سخت را عامل موفقيت تيمش در ليگ برتر مي‌داند و اميدوار است عملكرد خوب تيمش در فينال نيز ادامه داشته باشد.

 

محمد جمشيدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهار‌كرد: شرايط تيم خوب است و از روزي كه به ماهشهر برگشتيم، صبح و بعد ازظهر تمرينات سنگين داشته‌ايم. بازيكنان تيم همه سرحال هستند و خوشبختانه مصدوم و محرومي هم نداريم. به چيزي جز قهرماني فكر نمي‌كنيم و به نظرم اين حق ما است چون از ابتداي ليگ تاكنون زحمات زيادي كشيده‌ايم.

 

وي افزود: اگرچه قهرماني آسان به دست نمي‌آيد و مهرام هم اجازه نمي‌دهد ما به راحتي اول شويم اما از روز نخست ليگ به قهرماني فكر مي‌كرديم. مي‌دانيم كارمان سخت است ولي از قبل خودمان را آماده كرده‌ايم.

 

اين ملي‌پوش تيم پتروشيمي درخصوص تاثير شرايط ميزباني بر روند مسابقات فينال گفت: خيلي خوب است كه در دو بازي اول ميزبان هستيم چون خستگي ناشي از سفر را نداريم. اگر دو بازي اول را ببريم خيال‌مان راحت‌تر است، دغدغه كمتري داريم و با استرس كمتري در بازي سوم ظاهر مي‌شويم.

 

وي ادامه‌داد: ما تماشاگران خوبي داريم كه حتي سر تمرينات حاضر مي‌شوند و وقتي به فينال راه پيدا كرديم براي استقبال از ما به فرودگاه آمدند. آن‌ها هميشه ما را حمايت كرده‌اند و صد درصد در بازي‌هاي فينال، سالن پر خواهد شد.

 

جمشيدي در پيش‌بيني خود از نتيجه بازي‌هاي اول و دوم فينال گفت: مهرام تيم قابل احترامي است كه موفق شده تيم خوب ماهان را 3 بر صفر شكست دهد. نمي‌توان پيش‌بيني كرد كه حتما دو بازي را ببريم ولي همه تلاش ما اين است كه اين كار بزرگ را انجام دهيم تا در بازي سوم راحت‌تر باشيم.

 

وي درباره بازيكنان خارجي تيم‌شان بيان‌‌كرد: هر دو بازيكن خارجي ما بسيار خوب كار كرده‌اند، كاملا در خدمت تيم هستند و در دفاع و حمله شركت مي‌كنند. در كل ما از ابتداي فصل، يك تيم واقعي بوده‌ايم.

 

اين بسكتباليست تيم پتروشيمي بندرامام در ارزيابي خود از تيم مهرام گفت: مهرام از بازيكنان ملي‌پوش و باتجربه‌اي برخوردار است و هر دو بازيكن خارجي آن در NBA بازي كرده‌اند. يكي از آن‌ها باوجود قد كوتاهي كه دارد، هميشه تمام تيم‌ها را اذيت كرده ‌است. كادر فني بازي‌هاي اين تيم را آناليز كرده است و اميدواريم با درايتي كه كادر فني دارد، بهترين عملكرد را مقابل اين تيم داشته باشيم.

 

وي بيان‌كرد: زماني‌كه در تمرين هستيم، آرزو مي‌كنيم كه هر چه زودتر تمام شود و مسابقه دهيم چون از تمرينات سنگين به ستوه آمده‌ايم. آنقدر تمرينات سخت انجام داده‌ايم كه دوست داريم هر روز بازي كنيم ولي تمرين نداشته باشيم. تمرينات‌مان از ابتداي فصل تاكنون سخت بوده‌است ولي خوشبختانه نتيجه آن را هم گرفته‌ايم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • علی هدایتی

    تاریخ : ۱۷ - اسفند - ۱۳۹۱

    سلام.محمد جمشیدی بازیکن فصل گذشته پتروشیمی بود.در این فصل علی جمشیدی(برادر بزرگتر محمد)در تیم پتروشیمی بازی میکنه.لطفا با دقت بیشتر به راحتون ادامه بدید.


ارسال دیدگاه