دفعات بازدید: 1,789

تاریخ انتشار: 1391/12/25 - 15:22

161 تیم خوزستانی در لیگ‌های کشور / اجرای 225 پروژه ورزشی در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حال حاضر 225 پروژه مختلف ورزشی در استان خوزستان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز حمیدرضا گرشاسبی عصر امروز در گردهمایی« نقش مربیان در توسعه فرهنگی، تربیتی ورزش» اظهارکرد: در حال حاضر 48 هیئت ورزشی در استان خوزستان و 730 هیئت ورزشی نیز در شهرستانها فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثر شرکت‌ها و سازمان‌های مهم در استان خوزستان همچون نفت، حفاری و پتروشیمی در عرصه ورزش حضوری فعال و پررنگ دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری از 73 به 161 تیم ارتقا پیدا کرده‌اند که این موضوع شاخص خوبی برای ورزش خوزستان است.

وی در ادامه اضافه کرد: در خوزستان اقدامات موثری در اجرای پروژه‌های ورزشی صورت گرفت بطوری که تاکنون 105 پروژه ورزشی به بهره‌برداری رسیده است و 225 پروژه دیگر نیز در دست اقدام است.

گرشاسبی در ادامه با تقدیر از حمایت استاندار خوزستان گفت: با همکاری و حمایت استاندار خوزستان اتاق فکر ورزش راه‌اندازی شده و تمام دستگاه‌هایی که با ورزش مرتبط هستند، در اتاق فکر ورزش استان ساماندهی شدند.

وی با اشاره به مدال‌های ورزشکاران خوزستانی در المپیک و پارالمپیک  افزود: برای اولین بار در تاریخ ورزش خوزستان، این استان در مسابقات المپیک صاحب مدال شد و  سه مدال نیز در پارالمپیک به دست آوردیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه به موضوع همایش اشاره و بر نقش مهم و بی‌بدیل مربیان تاکید کرد و گفت:  اگر مربی متوجه شد تعداد شاگردانش کم شده‌ است باید پیگیر علت آ‌ن باشد.

وی به جایگاه خطیر و مهم مربیان در عرصه ورزش اشاره کرد و افزود: این واقعیت را نباید انکار کرد که تمام بداخلاقی‌ها و خوش‌اخلاقی‌هایی که در ورزش دیده می‌شود، حاصل کار مربیان است.

ارسال دیدگاه