دفعات بازدید: 3,481

تاریخ انتشار: 1391/12/27 - 13:11

نوذری : حضورخادم علی تهذیبی جان تازه ای به ورزش ماهشهر داده است

پرویز نوذری رئیس هیئت پینگ پنگ ماهشهر به خبرنگار ما در خصوص همایش بزرگ پینگ پنگ در ماهشهر گفت : از زمان حضور آقای تهذیبی رئیس محترم اداره ورزش و جوانان ماهشهر ورزش این شهرستان جان تازه ای را به خود گرفته و هیئت ما نیز با همکاری و هماهنگی ایشان و مساعدت و همکاری همه جانبه بهداشت و درمان نفت ماهشهر توانست همایش بزرگ پینگ پنگ ماهشهر را در 8 جام مختلف برگزار نماید.

نوذری افزود : برای برگزاری این همایش برنامه ریزی مناسبی داشتیم و در آخر هم با برگزاری اختتامیه ای پرشکوه با حضور مسئولین و خانواده های بازیکنان مقام آور توانستیم یک یادگار خوب در رشته پینگ پنگ در سال 91 بر جای بگذاریم.

وی در پایان اظهار کرد : جا داره از زحمات خانم ندا خلعتبری نایب رئیس این هیئت که انصافاً از زمان حضور خود تحول خوبی را در رده بانوان ماهشهر در این هیئت داشته و همچنین آقای کاظمی نژاد دبیر هیئت پینگ پنگ ماهشهر تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • امین کاظمی نژاد

    تاریخ : ۱ - فروردین - ۱۳۹۲

    باسلام و عرض تبریک فرا رسیدن بهار 1392 خدمت آقای نوذری عزیز ، رئیس مقتدر و مهربان و شایسته هیئت تنیس روی میز ماهشهر ، پیشرفت این رشته در ماهشهر تا سالیان سال ، مدیون خدمات دلسوزانه و وجود شما خواهد بود ، ضمن آرزوی سلامتی روزافزون شما ، انشالله در سال جدید نیز شاهد رشد و شکوفایی بازیکنان ماهشهری در عرصه های مختلف باشیم. باتشکر


ارسال دیدگاه