دفعات بازدید: 4,544

تاریخ انتشار: 1391/12/29 - 13:42

پس از قهرماني در ليگ برتر بسكتبال؛ سرپرست پتروشيمي: اعضاي تيم پاداش دريافت مي‌كنند

سرپرست تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام با بيان اين‌كه در وهله اول با كمك‌ خداوند به عنوان قهرماني رسيديم، گفت: ما توانستيم در اين دوره به حق خودمان كه قهرماني در ليگ برتر كشور بود، دست پيدا كنيم و پس از 47 سال جام قهرماني را به خوزستان بياوريم به همين دليل پاداش‌هايي را براي اعضاي تيم در نظر گرفته‌ايم.

 

هوشنگ مرمزي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهاركرد: بازي بسيار خوب بود و بازيكنان‌مان توانستند بازي هوشمندانه‌اي برابر مهرام به نمايش بگذارند.

 

وي ادامه‌داد: علي‌رغم قدرت تيم مهرام كه از بازيكنان و مربي بزرگي بهره مي‌برد، توانستيم در كوارترهاي سوم و چهارم ديدار پنجم فينال، يك بازي هوشمندانه با دفاعي بسيار خوب و منسجم انجام دهيم و درنهايت بازي را با نتيجه 88 بر 74 به نفع خود به پايان برسانيم.

 

سرپرست تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام افزود: تيم ما از ابتداي مسابقه از حريف پيش بود و فكر مي‌كنم امتياز مهرام در كوارتر سوم به ما نزديك شد ولي بازيكنان ما با استفاده از تدابير دفاعي كه كادرفني در نظر گرفته بود، توانستند بازي را مديريت كنند و درنهايت با اختلاف 14 امتياز پيروز شويم.

 

وي خاطرنشان‌كرد: بازيكنان تيم بسيار زحمت كشيدند. آن‌ها در ديدار پنجم به مواردي كه كادر فني به آن‌ها گفته بودند، عمل كردند و توانستند اين نتيجه را رقم بزنند. دركل آ‌ن‌ها با جان و دل كار كردند و توانستيم به اين مهم دست پيدا كنيم.

 

مرمزي‌زاده بيان‌كرد: حاتمي مربي بسيار بادانشي است و تمام دانش خود را در اين مسابقات به نمايش گذاشت و هر آن‌چه در اندوخته خود داشت، به بازيكنان منتقل كرد. حاتمي ضمن اين‌كه مربي بادانشي است، مربي بااخلاقي مي‌باشد و تمام شبانه‌روز در كنار بازيكنان بود.

 

وي عنوان‌كرد: تمام اعضاي تيم با يكديگر هم‌دل و هم‌قسم شده بوديم كه اين مسابقات را با كسب عنوان قهرماني به پايان برسانيم. من هم از زحمات تمام اعضاي تيم به دليل اين‌كه دل مردم خوزستان را شاد كردند، قدرداني مي‌‌كنم.

 

سرپرست تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام در پاسخ به اين سوال كه آيا براي بازيكنان پاداشي در نظر گرفته شده است، گفت: طبق آيين‌نامه و قراردادي كه با بازيكنان ثبت كرده‌ايم و به آن پاي‌بند هستيم، پاداش‌هايي براي بازيكنان در نظر گرفته‌ايم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • یک ورزشکار

    تاریخ : ۲۹ - اسفند - ۱۳۹۱

    با عرض تبریک خدمت همه ی خوزستانیا و به خصوص خانواده ی بزرگ پتروشیمی..
    آقای مرمزی زاده ی عزیز
    شما که واسه لیگتون این همه هزینه کردین و خداروشکر مقام هم اوردین پاداش در نظر گرفتین.پس چرا برای تیم هایتان چه در آقایان و چه در بانوان که در مسابقات صنایع و وزارت نفت کشور که برای پتروشیمی حتی از لیگ هم مهم تر است مقام های زیادی میاورند پاداشی در نظر نمیگیرید ؟؟شما حتی یک لوح تقدیر هم تا به حال نشده دست مدال آوراتون بدین.از این بابت واقعا” متاسفم


  • قدرشناس

    تاریخ : ۱ - فروردین - ۱۳۹۲

    با عرض سلام . اززماني كه آقاي مرمزي زاده رئيس ورزش پتروشيمي بندرامام شده تمام تيمها چه صنايع . وزارت.استاني وكشوري موفق به مقامهاي اول ودومي شده نمونه تيم فوتبال جوانان كه درمسابقات استاني هميشه درپايين جدول بوده اما خوشبختانه اين تيم قهرمان خوزستان شده والان درمسابقات كشوري هم نتايج قابل قبولي گرفته يادمان باشه بخاطرحمايتهاي همه جانبه آقاي مرمزي زاده بوده كه جاداردهمين جاازحمايتهاي همه جانبه وزحمات ايشان تشكرويژه داشته باشيم


  • محمدحسين

    تاریخ : ۱۰ - فروردین - ۱۳۹۲

    جناب آقاي مرمزي زاده . سلام و خدا قوت و عرض تبريك بخاطر عيد و قهرماني بسكتبال . اميدوارم همواره موفق بهمراه ديگر بازيكنان باشيد . مستدام و پيروز . برادرت محمد حسين باسامي


ارسال دیدگاه