دفعات بازدید: 3,608

تاریخ انتشار: 1392/01/14 - 13:03

بانوي ماهشهری به اردوي تيم‌ملي تنيس روي ميز جوانان فراخوانده شد

سید-زهرا-علوی

 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر سيده‌زهرا علوي از ماهشهر  و بهاره بابادي‌وند از اهواز به نمايندگي از استان خوزستان به اين اردو دعوت شدند.

 

امیر بخشنده دبیر هیئت پینگ پنگ استان افزود : اردوي تيم‌ملي از 15 تا 23 فروردين‌ماه براي اولين بار در سال جاري به ميزباني اصفهان برگزار خواهد شد. تيم‌ملي خود را براي مسابقات قهرماني آسيا كه در قطر برگزار مي‌شود، آماده مي‌كند.

 

دبير هيات تنيس روي ميز خوزستان بيان‌كرد: علوي و بابادي‌وند در تمرينات عملكرد خوبي از خود به نمايش گذاشتند و اميدوارم بتوانند عضو ثابت تيم‌ملي شوند.

لازم به ذکر است که زهرا علوی بانوی شایسته ماهشهری مدت 5 سال است که عضو ثابت تیم ملی بانوان ایران و کاپیتان تیم ملی جوانان ایران است و تنها بانوی خوزستانی بوده است که در حالی که در رده جوانان به سر میبرد به جمع 16 نفر برتر بزرگسالان ایران راه پیدا کرد

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • سید منصور علوی

    تاریخ : ۱۵ - فروردین - ۱۳۹۲

    به نام خدا
    جناب آقای کاظمی نژاد
    مدیر محترم سایت
    احتراما،باستحضار می رساند که زهرا علوی حدود پنج سال است که بصورت ثابت عضوتیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی می باشد.
    خواهشمند است خبر را تصحیح فرمایید.
    با تشکر
    سیدمنصور علوی


  • رضا-د

    تاریخ : ۱۸ - فروردین - ۱۳۹۲

    باسلام وخسته نباشید خدمت خواهر خودم انشالله در مراحل زندگی موفق بوده و الگوی خوبی جهت نوجوانان وجوانان این شهر باشید و امیدوارم مسئولین این منطقه علاوه بر بعضی از ورزش ها به چنین ورزشهائی نیز توجه نمایند باشد که خداوند مهربان همه مسئولین این مزو بوم رادر کمک به قشر ورزشکار یاری دهد.


ارسال دیدگاه