دفعات بازدید: 1,322

تاریخ انتشار: 1392/01/22 - 13:15

مهران حاتمی: لبنانی‌ها اصلی‌ترین حریفان ما هستند

مهران حاتمی

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام معتقد است تیم‌های لبنانی اصلی‌ترین حریفان نمایندگان ایران در باشگاه‌های غرب آسیا هستند.

 

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت پتروشیمی و تمرین‌های این تیم برای حضور در باشگاه‌های غرب آسیا، اظهارکرد: تمرین‌های تیم از ديروز آغاز ‌شده است و تمام نفرات را در اختیار داریم. باید به سرعت آمادگی و هماهنگی‌مان را به دست آوریم. مطمئنا کار دشواری داریم و باید از زمان پیش‌رو، بهره ببریم.

 

وي در پاسخ به این سوال که آیا حضور بچیروویچ و جابر ابراهیم در ترکیب تیم قطعی است؟ به ایسنا گفت: هنوز چیزی قطعی نیست؛ باید بررسی کنیم تا مشخص شود کدام گزینه‌ها باتوجه به شرایط رقابت‌ها به درد تیم می‌خورند. می‌خواهیم با قدرت در رقابت‌ها شرک کنیم و به همین دلیل باید به دقت شرایط را بررسی کنیم.

 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر این‌که چه کسانی را به عنوان یار کمکی انتخاب کرده‌اید؟ بيان‌كرد: اجازه بدهید فعلا نامی مطرح نشود؛ نمی‌خواهیم قولی به کسی داده شود. بازیکنان کمکی که مدنظر باشند تا يك روز دیگر به جمع ما اضافه خواهند شد.

 

وی درباره رقابت‌های غرب آسیا نیز، بیان‌کرد: رقابت‌ها بسیار دشوار است. حریفان اصلی ما در این رقابت‌ها تیم‌های لبنانی هستند که یکی از آن‌ها الریاضی است که مطمئنا سهمیه غرب آسیا را می‌گیرد. هنوز نحوه برگزاری رقابت‌ها مشخص نیست اما با اخباری که داریم، تیم‌ها با بهترین وضعیت در رقابت‌ها شرکت می‌کنند. در این مدت سطح آن‌ها را آنالیز می‌کنیم و با شناخت عازم عراق خواهیم شد.

 

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در فصل گذشته لیگ برتر با کسب پیروزی برابر مهرام برای نخستین بار قهرمان ایران شد و حالا با این عنوان، در باشگاه‌های غرب آسیا شرکت می‌کند. شنیده می‌شود سانی بچیروویچ و جابر ابراهیم برای حضور در غرب آسیا با این تیم به توافق رسیده‌اند و اوشین ساهاکیان نیز یکی از یاران کمکی ماهشهری‌ها است.

ارسال دیدگاه