دفعات بازدید: 1,317

تاریخ انتشار: 1392/01/28 - 12:05

زهرا علوی:باشگاههای بیشتری در پینگ پنگ سرمایه گذاری کنند

زهرا علوی

در رقابتهای تنیس روی میز بانوان کشور سیده زهرا علوی بازیکن خوزستانی فولاد ماهان به مقام قهرمانی دست یافت،این بازیکن در اردوی تیم ملی ایران که در اصفهان برگزار شد حضور داشت.

 

 به نقل ازپایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان،در رقابتهای تنیس روی میز بانوان کشور سیده زهرا علوی بازیکن خوزستانی فولاد ماهان به مقام قهرمانی دست یافت،این بازیکن در اردوی تیم ملی ایران که در اصفهان برگزار شد حضور داشت.

خبرنگارما با وی مصاحبه ای ترتیب داده که توجه شما را به این گفتگو جلب می کنیم:

۱)از چه زمانی این ورزش را آغاز کردید؟

فعالیتم را در این رشته از اول دبستان آغاز کردم و مدت چهار سال است که به صورت حرفه‌ای تنیس روی میز کار می‌کنم. به نظرم بیشتر بازیکنانی که در این رشته پیشرفت کرده‌اند و صاحب مقام شده‌اند، یکی از اعضای خانواده یا اقوام‌شان مربی‌شان بوده که من هم پدرم مربی‌ام است.از زحمات پدرم که در پیشرفتم بسیار تاثیرگذار بوده است، قدردانی می‌کنم، فکر می‌کنم اگر پدرم مربی‌ام نبود، نمی‌توانستم تا اینجا پیشرفت کنم. من به صورت مرتب در خانه و سالن با وی تمرین دارم و معتقدم او در موفقیتم بسیار تاثیرگذار بوده است.

۲)درباره مسابقات جوانان کشور در بخش بانوان توضیح دهید؟

این رقابتها در دو دور برگزار شد که دور اول در اصفهان و دور دوم در خوزستان بود که در مجموع بر سکوی قهرمانی تکیه زدم.

۳)اردوی تیم ملی در اصفهان چگونه بود؟

همه چیز عالی بود از نظر اسکان و تغذیه در سطح بالایی این اردو برگزار شد که باید از مسئولین هیات،محمدرضا محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و محمدرضا ساکت تشکر کنم که مقدمات چنین اردویی را فراهم کردند.

۴)از عملکرد خود راضی هستی؟

البته نه تنها من بلکه تمام بازیکنان این رشته هنوز جای پیشرفت دارند ولی تا این‌جا عملکردم برای خودم رضایت‌بخش بوده است چرا که توانستم در سن نوجوانی نفر اول تیم‌ملی جوانان شوم و اکنون که در رده‌ سنی جوانان هستم، وارد لیگ بزرگسالان شده‌ام.

۵)وضعیت تیم‌ملی جوانان چگونه می باشد؟

از هنگامیکه نوجوانان به عضویت تیم‌ملی جوانان درآمدند،این پیشرفت بیشتر شده است و به نظرم اگر سرمایه‌گذاری روی ردههای‌ سنی پایه به همین صورت ادامه داشته باشد، پیشرفتمان بیشتر از این هم خواهد شد.

۶)الگوی ورزشی ات چه کسی است؟

ندا شهسواری وبازیکنان تیم ملی بزرگسالان نه تنها الگوی من بلکه الگوی تمام پینگ پنگ بازهای ایران هستند،تمرین کردن در اردوهای تیم‌ملی در کنار ملی پوشان با تجربه در عملکرد‌مان تاثیرگذار است و باعث پشرفت‌مان می‌شود.

۷)درباره قرادادت با فولادماهان توضیح دهید؟

قرارداد سه ساله با این باشگاه دارم که خوشبختانه در صدر جدول لیگ تنیس روی میز قرار داریم و از مسئولین این باشگاه به خصوص محمدرضا ساکت و پیرجمال مدیرعامل و معاون باشگاه فولادماهان تشکر می کنم که در این رشته تیمداری می کنند و امیدوارم دیگر باشگاهها نیز در این رشته سرمایه گذاری کنند چراکه ما در المپیک لندن دو نماینده داشتیم و اگر باشگاههای دیگر دراین رشته سرمایه گذاری کنند ،موفقیتهای زیادی نصیب کشورمان در مسابقات بین المللی خواهد شد.

۸)حرف آخر؟

از خانواده ام و کسانیکه در پیشرفتم نقش داشتند کمال تشکر را دارم

ارسال دیدگاه