دفعات بازدید: 3,119

تاریخ انتشار: 1392/02/09 - 2:46

كار ارزنده در ورزش ماهشهر/همدلی خانواده ورزش ماهشهر برای نخستین بار

خادم علی تهذیبی

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر به همت اداره ورزش و جوانان ماهشهر که چند وقتیست با حضور خادم علی تهذیبی جان تازه ای به خود گرفته است و به منظور تجليل و استفاده از نقطه‌نظريات پيشكسوتان ورزش برای نخستین بار در سطح استان خوزستان، اين شهر در فضايي مملو از صميميت و پربار از معنويت و اخلاص گرد هم جمع شدند. باید از موهاي سپيد آنان فهميد و درك نمود كه به واقع بايد قدر آنها را دانست؛ آنان كه استواري قامتشان نشان از سلامت و صلابت روح و جسم كه نشات گرفته از ورزش و پهلواني مي‌باشد، دارد و نبايد سالي يك بار فقط تنها به ياد و خاطرات شيريني گذشته به آنها بها داد. اميدواريم اين روند مطلوب‌تر و با همكاري همه آحاد ورزش استان، از كليه پيشكسوتان و بزرگان گذشته استان در جمعي واحد و صميمي در آينده تجليل شود.

همدلی خانواده ورزش ماهشهر برای نخستین بار

لازم به ذکر است که خادم علی تهذیبی توانسته همدلی و اتحاد خوبی را در بین هیئت های ورزشی ایجاد نماید و همچنین در مدت بسیار کمی کارهای بی سابقه ای را در ماهشهر به انجام برساند که از مهمترین این فعالیتها میتوان به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور شبکه 3 سیما برای نخستین بار در شهرستان بندر ماهشهر که به مدت دو ساعت بصورت مستقیم روی آنتن برود اشاره نمود ار دیگر فعالیتهای چشمگیر ایشان میتوان به میزبانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ایران اشاره نمود.

 اینک ورزش شهرستان بندر ماهشهر بعد از یکدوره افت محسوس با حضور تهذیبی باز هم جان تازه ای گرفت و همه ورزشکاران و متولیان ورزش باز با هم یکصدا شدند تا خانواده ورزش ماهشهر برای نخستین بار با همدلی و همکاری یکدیگر ورزش ماهشهر را به جایگاه واقعی و رفیع خود برسانند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • گروه تنگاره ماهشهر

    تاریخ : ۲۴ - اردیبهشت - ۱۳۹۲

    تحولات و حنب و جوشهای كنوني در ورزش ماهشهر قابل انكار نيست و جا دارد از ايشان و ديگر دلسوزان ورزش ماهشهر سپاسگزاری گردد…وبلاگ تنگاره نيز بنوبه خود از زحمات بي دريغ آقای تهذيبی در راه اعتلای ورزش ماهشهر قدردانی نموده و اميدست كه ضمن تداوم اين راه مقدس، ديگر دستگاههای اداری و مسئولين صنايع پتروشيمی ماهشهر نيز در اين مهم ايشان را ياري كنند.


  • محرومان

    تاریخ : ۲۷ - اردیبهشت - ۱۳۹۲

    با تشکر از تمامی مسئولین محترم این شهر
    که میدان امام شهر را آماده نمودند تا مردم شریف ماهشهر
    بتوانند در میدان شهر آزادنه با تمامی خطرات، فرزندان خود را راهی پیست میدان شهر نمایند تا
    فرزندانشان از لذت اسکیت سواری هر چند مختصر و * محرومانه * و
    آموزشی خیرخواهانه و انسان دوستانه توسط دو نفر از آقایان بهره مند شوند تشکر و قدر دانی مینمائیم
    در ضمن این دو فرد خیرخواه چندین بار هم برای ایجاد یک پیست اسکیت در ماهشهر تلاش کرده اند ولی مسئولان محترم هیچگونه همکاری با ایشان ننموده اند
    واقعاً چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ارسال دیدگاه