دفعات بازدید: 912

تاریخ انتشار: 1392/02/09 - 3:10

برتری ماهشهر در مسابقات فوتسال آموزشگاههای منطقه ۶ خوزستان

آموزشگاه های خوزستان

مسابقات فوتسال قهرمانی آموزشگاههای ابتدایی ,راهنمایی و متوسطه پسرانه منطقه ۶ استان خوزستان به منظور شناخت استعدادهای برتر فوتسال و آمادگی هر چه بهتر دانش آموزان با شرکت چهار تیم ماهشهر ، بندرامام خمینی، هندیجان و رامشیر به مدت دو روز به میزبانی شهرستان هندیجان زیرنظر معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در سالن چندمنظوره استادیوم تختی برگزار شد که با قهرمانی آموزشگاههای ماهشهر در مقطع ابتدایی و راهنمایی و بندرامام خمینی در مقطع متوسطه پایان پذیرفت.
در این پیکارها تیم منتخب دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان ماهشهر در بازی فینال با نتیجه شش بر پنج تیم هندیجان راشکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

در مقطع راهنمایی نیز شهرستان ماهشهر گوی سبقت را از حریفان ربود و در فینال مسابقات با نتیجه شش بر سه بر تیم رامشیر پیروز شد و قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در مقطع متوسطه تیمهای هندیجان و بندرامام خمینی به فینال راه یافتند که دانش آموزان هندیجانی نتوانستند از امتیاز میزبانی بهره ای ببرند و در یک بازی جذاب و دیدنی نتیجه را شش بر سه به حریف خود واگذار کردند تا بندرامام خمینی بر مقام قهرمانی تکیه بزند.

گفتنی است قضاوت مسابقات را مختار شکاری بعنوان ناظر -حسین خضعلی-سلمان ترکی-داریوش شعبانی-جعفرجغتایی و مهرداد خدری برعهده داشتند

خبرنگار ورزشی:یونس عبادی(آبادی)

ارسال دیدگاه