دفعات بازدید: 2,072

تاریخ انتشار: 1392/02/09 - 10:34

پتروشیمی به دنبال میزبانی بسکتبال غرب‌آسیا

هوشنگ مرمزی زاده بسکتبال ماهشهر

باتوجه به ناامنی در عراق و تحت تاثیر قرار گرفتن چهاردهمین دوره مسابقات بسكتبال باشگاه‌‌های غرب‌آسیا، باشگاه پتروشيمي بندرامام درخواست خود را براي ميزباني اين رقابت‌ها ارايه داده و منتظر نظر كنفدراسيون غرب آسيا است.

 

هوشنگ مرمزي‌زاده، سرپرست تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهاركرد: ما به طور شفاهي نيز آمادگي خود را اعلام كرده‌ايم كه در صورت امن نبودن عراق، ميزبان مسابقات باشيم و باتوجه به سابقه باشگاه در ميزباني اين رقابت‌ها نيز مي‌توانيم اين كار را به خوبي انجام دهيم.

 

وي بيان‌كرد: البته همه‌ چيز بستگي به اوضاع عراق دارد و اگر شرايط تحت كنترل قرار بگيرد، ممكن است محل برگزاري تغيير نكند.

 

سرپرست تيم پتروشيمي بندرامام درمورد شرايط تيم گفت: تيم تا پايان هفته در كيش به تمرينات خود ادامه ‌مي‌دهد و پس از آن به ماهشهر برمي‌گردد. اردوي تركيه نيز هنوز قطعي نشده است.

 

وي افزود: بازيكنان آماده هستند و بازيكنان خارجي نيز به تيم ملحق شده‌اند. “تايرون براولتون” و “تايلور كينگ”، دو بازيكن آمريكايي هستند كه در مرحله تست فني قرار دارند و در صورتي‌ كه مورد قبول سرمربي قرار گيرند، رسما به تيم اضافه مي‌شوند.

 

به گزارش ایسنا، باتوجه به ناامنی در عراق و تحت تاثیر قرار گرفتن چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌هاي غرب‌آسیا، دو باشگاه پتروشیمی بندرامام و ماهان برای میزبانی این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. اين مسابقات قرار است بیست‌ویکم تا بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه در دهوک عراق برگزار شود که هشت تیم نیز در این مسابقات حاضر هستند اما هفته گذشته با انفجار بمبی در کرکوک عراق، مسايل ناامنی در این منطقه به وجود آمد که حالا نمایندگان ایران حاضرند میزبانی این رقابت‌ها را برعهده بگیرند.

 

این دو باشگاه به طور رسمی با فدراسیون ایران وارد مذاکره شده‌اند و حالا تصمیم نهایی را کنفدراسیون بسکتبال منطقه خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه