دفعات بازدید: 1,004

تاریخ انتشار: 1392/02/15 - 18:02

مديركل ورزش و جوانان خوزستان: در بخش بانوان عقب هستيم

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باتوجه به اين‌كه ورز‌ش‌هاي رزمي علاقه‌مندان بسياري دارد همدلي نقش موثري در رشد و توسعه اين رشته در استان دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه‌خوزستان حميدرضا گرشاسبي در مجمع انتخاب رييس هيات ورزش‌هاي رزمي استان كه امروز (چهاردهم ارديبهشت‌ماه) در سالن اجتماعات اداره‌كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهاركرد: اين پنجاه‌وپنجمين مجمعي است كه طي اين مدتي كه من در اين جا هستم، با تلاش كياني‌زاده (معاونت توسعه اداره‌كل ورزش و جوانان استان) و همكارانش برگزار مي‌كنيم.

وي ادامه‌داد: باتوجه به اين‌كه ورزش‌هاي رزمي رشته‌هاي جذابي دارند، نوجوانان و جوانان بسياري به آن علاقه‌مند هستند، پس همدلي مي‌تواند نقش موثري در رشد، شكوفايي و توسعه اين رشته در استان داشته باشد.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان بيان‌كرد: از احساس مسووليت و جرات آقايان آغاجري و علواني و خانم ساكي تشكر مي‌كنم كه در اين مجمع براي سمت رياست هيات ورزش‌هاي رزمي استان، كانديد شدند.

وي در ادامه درباره اعتراض شديد علواني پس از راي‌گيري و انتخاب آغاجري به عنوان رييس هيات، گفت: اگر فردي ادعادي سابقه ورزشي دارد، درست نيست كه اين‌گونه رفتار كند و بايد از تحمل و توان بالايي برخوردار باشد.

گرشاسبي افزود: اگر فردي معترض است نبايد در مجمع حضور پيدا كند و بايد پيش از اعلام برنامه‌هاي خود، اعتراضش را اعلام كند. اين جاي تاسف دارد و به نظرم اعتراض راه و قانون دارد. اين توهين به شعور اعضاي مجمع است كه علواني مي‌گويد مجمع را قبول ندارم.

وي ادامه‌داد: از كياني‌‌زاده مي‌خواهم ديگر اجازه ندهد كه هر كسي كانديد شود چرا كه فرد كانديد بايد صلاحيت فني و كنترل رفتاري داشته باشد.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه گفت: انتظار دارم كه كميته‌هاي مختلف تشكيل شوند و كساني در بخش اسپانسرينگ به خدمت گرفته شوند.

وي خاطرنشان‌كرد: باتوجه به اين‌كه متاسفانه در بخش بانوان بسيار فاصله گرفته‌ايم، مي‌خواهم كه به اين بخش توجه شود كه البته درصد بالاي اين فاصله به خاطر مسايل فرهنگي است كه به نظرم اين وظيفه ما و هيات‌ها است كه كار فرهنگي انجام دهيم تا بانوان استان وارد كار شده و افتخار كسب كنند.

گرشاسبي ادامه‌داد: فعاليت بانوان 50 درصد در ارزيابي هيات‌ها و ادارات‌كل ورزش و جوانان استان‌ها نقش دارد كه متاسفانه ما در اين زمينه عقب هستيم و بايد آن را جبران كنيم.

وي يادآورشد: فعاليت‌ هيات ورزش‌هاي رزمي استان قابل قبول بوده است و طبق آماري كه داريم، نشان مي‌دهد كه اين هيات تلاش خوبي داشته است. هيات ورزش‌هاي رزمي در سال گذشته كه سال بي‌پولي بود، به خوبي نتيجه گرفت.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان بيان‌كرد: به هر حال از اين هيات انتظار دارم كه در سال جاري نيز با توان بيشتر هدف‌گذاري كند و هم‌چنين اميدوارم هماهنگي با آموزش و پرورش نيز جزو برنامه‌هاي اصلي اين هيات باشد تا كارها بهتر پيش بروند.

ارسال دیدگاه