دفعات بازدید: 900

تاریخ انتشار: 1392/02/18 - 21:09

حامد سهراب‌نژاد: در غرب‌آسيا شرايط سختي خواهيم داشت

حامد سهراب نژاد

حامد سهرا‌ب‌نژاد پيش از آغاز مسابقات بسكتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا گفت: شرايط خوب است، تمرينات‌مان را انجام داده‌‌ايم و بازيكنان خارجي‌مان نيز نسبتا با تيم هماهنگ شده‌اند.

بسكتباليست تيم پتروشيمي بندرامام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهاركرد: در حال تمرينات در روزهاي پاياني هستيم تا هماهنگي‌ها كامل‌ انجام شود و براي مسابقات غرب آسيا آماده شده و بتوانيم نتيجه بگيريم.

وي افزود: تمام بازيكنان خارجي‌اي كه در ليگ در تيم‌مان حضور داشتند، از تيم جدا شده‌اند و فقط دو بازيكن جديد همراه‌مان تمرين مي‌كنند. فعلا صحبتي راجع به افزودن بازيكن جديد صورت نگرفته و برنامه‌اي در اين خصوص نداريم. تركيب تيم همان تركيب ليگ است و فقط دو بازيكن خارجي به آن اضافه شده‌اند.

سهراب‌نژاد بيان‌كرد: تيم از نظر شرايط بدني در وضعيت خوبي قرار دارد و تنها مشكل‌مان هماهنگي با بازيكنان خارجي است چون جلسات تمريني كمي با آن‌ها داشته‌ايم اما اميدوارم كه تا زمان مسابقات، آمادگي‌مان به سطح مطلوب برسد. روحيه تيم نيز خوب است و بايد ببينيم شرايط مسابقات چگونه خواهد بود.

وي ادامه‌داد: در حال حاضر در اردوي كيش هستيم و پنجشنبه يا جمعه به عراق اعزام مي‌شويم و پس از قرعه‌كشي مسابقات غرب آسيا، تيم‌هاي هم‌گروه‌مان مشخص خواهند شد. فكر مي‌كنم رقابت‌ها در دو گروه چهار تيمي انجام شود و رقباي اصلي‌مان نيز دو تيم لبناني حاضر در اين رقابت‌ها و همچنين فولادماهان هستند.

اين بازيكن تيم پتروشيمي بندرامام عنوان‌كرد: شرايط خيلي سختي در مسابقات داريم ولي اميدوارم با دلخوشي‌اي كه هميشه تماشاگران در ماهشهر به ما مي‌دادند، بتوانيم نتيجه خوبي در اين رقابت‌ها بگيريم و مزد زحمات آن‌ها را بدهيم.

ارسال دیدگاه