دفعات بازدید: 878

تاریخ انتشار: 1392/02/28 - 11:46

ناکامی تیم بسکتبال پتروشیمی در رسیدن به جام باشگاه‌های آسیا

حامد آفاق

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام از راهیابی به رقابت های جام باشگاه‌های آسیا بازماند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر به نقل از ایسنا، ماهشهری ها در آخرین دیدار مسابقات غرب آسیا به مصاف الجیش سوریه رفتند و با این که 105 بر 76 به پیروزی رسیدند، در جایگاه سوم قرار گرفتند و از رسیدن به باشگاه های آسیا بازماندند تا قهرمان لیگ ایران نتواند در باشگاه های آسیا سهمی داشته باشد.

همچنین تیم بسکتبال ماهان اصفهان با کسب پیروزی برابر کرخ عراق، به مقام نایب قهرمانی باشگاه های غرب‌آسیا رسید و سهمیه باشگاه های آسیا را به دست آورد. ماهانی ها در روز پایانی به مصاف کرخ عراق رفتند و 87 بر 66 به پیروزی رسیدند اما باتوجه به میانگین گل کمتر نسبت به شانفیل لبنان، در رده دوم قرار گرفتند.

بر این اساس شانفیل لبنان قهرمان شد و پتروشیمی نماینده ایران در مقام سوم قرار گرفت اما به دلیل این که هر کشور یک سهمیه در باشگاه های آسیا دارد، نماینده خوزستان از صعود به این رقابت ها بازماند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • علیرضا ناصری

    تاریخ : ۲۸ - اردیبهشت - ۱۳۹۲

    باسلام.ایجاب میکندضمن عرض خداقوت به همه اعضای تیم بسکتبال پترووشیمی بندرامام ماهشهرکسب این مقام رابه جامعه بسکبتال خوزستان تبریک عرض کنم.توجه داشته باشیم که داریم درمورد سومی غرب آسیا صحبت میکنیم جایی که رقابت هایش بسیارفشرده بود.جایی که پتروشیمی کمی بدشانسی آورد.شایداگرتیم های عراق سوریه و…کمی انگیزه داشتن نتیجه دیگری بدست می آمد.به هرحال بسکتبال بندرامام قدم های بزرگی برداشت واهداف بزرگی برای بسکتبال بخصوص منطقه دارد.جادارد اززحمات وحمایتهای مدیرعامل محترم پتروشیمی بندرامام کمال تشکر را به عمل آورم.


ارسال دیدگاه