دفعات بازدید: 1,392

تاریخ انتشار: 1392/02/31 - 20:17

رئیس اداره ورزش ماهشهر خبر داد پیشرفت 40 درصدی احداث ساختمان اداره ورزش و جوانان ماهشهر

تهذیبی

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر گفت: ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر در حال احداث بوده و پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر خادم علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ماهشهر، از برنامه طراحی و تامین زیر ساخت‌ها در نیمه اول سال ۹۲ خبر داد و اظهار داشت: سعی ما بر آن است که فعالیت عمرانی خود را آغاز کرده و در بخش زیر ساخت‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تالار آموزش اداره ورزش و جوانان ماهشهر را در دستور ساخت قرار داده بودیم که این ساختمان به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

رئیس اداره ورزش ماهشهر تصریح کرد: مهمانسرای اداره ورزش نیز در حال ساخت است و پیشرفت ۸۰ درصدی داشته و امیدواریم تا پایان نیمه اول سال جاری به پایان برسد.

تهذیبی اضافه کرد: همچنین احداث ساختمان هیئت فوتبال ماهشهر را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این مورد هم پیشرفتی بالغ بر ۶۰ درصد داشته‌ایم.

وی ابراز کرد: بازسازی سالن چند منظوره شهدای ماهشهر و خوابگاه اداره ورزش و جوانان ماهشهر نیز از جمله عوامل زیر ساختی در ورزش ماهشهر است که در حال انجام هستند.

رئیس اداره ورزش ماهشهر در خصوص مسابقات و همایش‌های برگزار شده توسط این اداره از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانواد‌گی برای اولین بار و برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی کشور پس از ۱۶ سال در ماهشهر خبر داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون به دلیل زمان امتحانات و همچنین فصل گرما، برگزاری مسابقاتی در سطح استان و شهرستان را در نظر نداریم، اما مسابقات شهرستانی به طور مداوم در دستور کار این اداره قرار دارد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • مهدی یزدانی

    تاریخ : ۳ - خرداد - ۱۳۹۲

    درود بر درایت مدیر زحمتکش.خداقوت


ارسال دیدگاه