دفعات بازدید: 899

تاریخ انتشار: 1392/03/09 - 10:00

گرشاسبي: جامعه ورزش استان محكم و استوار در انتخابات حضور مي‌يابد

ن2

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جامعه ورزش با حضور فعال در انتخابات 24 خرداد بار ديگر دشمن را نااميد مي‌كند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر به نقل از خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ حميدرضا گرشاسبي در همايش جامعه ورزش استان پيرامون انتخابات سال 92 كه امروز (هشتم خردادماه) در سالن همايش‌هاي اداره‌كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهاركرد: سال 91، سال بسيار سخت و مشقت‌باري براي جامعه ورزش استان بود اما با اين وجود در ارزيابي عملكرد ادارات‌كل ورزش و جوانان كشور تا اين لحظه خوزستان با بيش از دو هزار امتياز در جايگاه نخست قرار گرفته است و به ما اعلام كرده‌اند كه قطعا هيچ استاني نمي‌تواند به خوزستان برسد.

وي بيان كرد: ما خودمان از اين نتيجه راضي نيستيم اما به هر حال اين جايگاه با دست خالي، تعامل، رقابت و همدلي و دست در دست هم گذاشتن، محقق و افتخارات ديگري به افتخارات استان افزوده شد.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه يادآورشد: ما در اين جا جمع شده‌ايم تا به عنوان نماينده جامعه ورزش، با حضور گسترده در انتخابات، مشتي بر دهان ياوه‌گويان بزنيم.

وي در پايان گفت: بنده به عنوان نماينده جامعه ورزش استان قول مي‌دهم محكم و استوار در روز انتخابات حضور فعال داشته باشيم و يك بار ديگر دشمن را نااميد كرده تا عقب‌نشيني كند و ما به پيشتازي‌مان در تمام عرصه‌ها ادامه دهيم.

ارسال دیدگاه