دفعات بازدید: 1,374

تاریخ انتشار: 1392/03/09 - 11:40

یغمایی : برگزاری مسابقات مدیران میتواند منشاء خیر برای ورزش مفرح تنیس روی میز در منطقه باشد

کورش یغمایی

کورش یغمایی سرپرست خدمات اداری و امور ورزش پتروشیمی شهید تندگویان به خبرنگار ما در خصوص برگزاری مسابقات مدیران منطقه ماهشهر گفت : سطح مسابقات بسیار عالی بود و جو خوبی در این مسابقات حاکم بود و حضور مدیران ارشد منطقه و رو در رو شدن آنها جهت یک مسابقه ورزشی بسیار جذاب و دیدنی بود.

یغمایی اظهار کرد : از چندی قبل برای شرکت در این دوره از مسابقات برنامه ریزی کرده بودیم و تمرینات خوبی را به انجام رسانده بودیم و توانستیم با درخشش بازیکنان و زحمات مربی تیم عنوان قهرمانی مسابقات را کسب نمایم.

وی عنوان کرد : برگزاری مسابقات مدیران میتواند منشاء خیر برای ورزش مفرح تنیس روی میز در منطقه باشد زیرا با وجود این مسابقات مدیران بیش از پیش با این رشته مفرح و جذاب آشنا میشوند و فعالیت های خود را در این رشته در رده های مختلف دنبال خواهند کرد و این مهم میتواند به این رشته ورزشی در ماهشهر کمک بسیار خوبی کند.

یغمایی در خصوص حضور نیک خسال پیشکسوت ورزش تندگویان و رئیس مجتمع پتروشیمی تندگویان گفت : ایشان با انجام تمرینات مداوم و منظم خود و با اهمیت دادن به امر ورزش الگوی خوبی برای دیگر پرسنل این مجموعه است و حضور وی به عنوان یک پیشکسوت ارزنده باعث روحیه دو چندان برای تیم ما شد.

یغمایی در پایان در خصوص ادامه فعالیتهای امور ورزش در چند ماه آینده افزود : قصد داریم با اضافه کردن یک یا دو بازیکن و حفظ این ترکیب در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان صنایع پتروشیمی ایران شرکت نمایم و از عنوان نایب قهرمانی خود در دوره قبل دفاع کنیم.

پینگ پنگ پتروشیمی شهید تندگویان

ارسال دیدگاه