دفعات بازدید: 1,896

تاریخ انتشار: 1392/03/09 - 12:54

مسابقات مدیران پتروشیمی های منطقه برگزار شد(تصویری)

پتروشیمی تندگویان

برای اولین بار و به ابتکار شرکت عملیات غیر صنعتی مسابقات تنیس روی میز بین اعضای هیئت رئیسه و مدیران پتروشیمی های منطقه ماهشهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر ،این مسابقات که به ابتکار بسیار جالب شرکت عملیات غیر صنعتی وخدمات صنایع پتروشیمی  وبه همت ومدیریت مرد سخت کوش ومدبر ورزش این شرکت آقای اصغر نظری برگزار گردید با استقبال باشکوهی مواجه شد.

این مسابقات با حضور مهندس مصطفی حنیف مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی و سایر مسئولین این شرکت از جمله آقای مجتبی قتوانی رئیس واحد فرهنگی وورزشی این شرکت کار خود را آغاز کرد.

از نکات قابل توجه در این مسابقات حضور مدیرعامل محبوب سازمان منطقه ویزه  اقتصادی جناب آقای مهندس یزدانی بود که به این رقابتها حال و هوای دیگری بخشیده بود.همچنین حضور مهندس شهریاری مدیر عامل پتروشیمی فجر بسیار جالب و درنوع خودحائذ اهمیت بود.

علیرضا راشدیان

همچنین حضور علیرضا راشدیان داور بین المللی ماهشهری بعنوان مربی و بازیکن یکی دیگر از نکات جالب توجه بود.

در این مسابقات که با شرکت ۵ تیم از پتروشیمیهای منطقه  وبصورت تیمی برگزار گردید .

در پایان این مسابقات نتایج زیر بدست آمد:

۱- پتروشیمی تند گویان

۲-پتروشیمی فجر

۳- سازمان منطقه ویژه اقتصادی

۴-شرکت عملیات غیر صنعتی

۵-پتروشیمی اروند

مطمئنا  برگزاری این نوع مسابقات که به ابتکار جالب اصغر نظری  مرد اول ورزش منطقه ماهشهر وپتروشیمی ها صورت گرفت میتواند زمینه مناسبی برای پشتیبانی شرکتها و مدیران از حوزه مظلوم ورزش باشد.

پتروشیمی فجر
SONY DSC

SONY DSC

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • علی رضا راشدیان

    تاریخ : ۹ - خرداد - ۱۳۹۲

    با تشکر از اطلاع رسانی شما از زحمات آقای مهندس یغمایی در جهت تشکیل تیم و شرکت در مسابقات و همچنین تلاش خستگی ناپذیر اعضای تیم و حمایت جناب آقای مهندس نیکخصال سپاسگزارم


ارسال دیدگاه