دفعات بازدید: 779

تاریخ انتشار: 1392/03/13 - 17:03

تمايل پتروشيمي براي ادامه همكاري با مهران حاتمي

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام گفت: اولويت‌مان براي فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر بسكتبال كشور، حفظ تركيب تيم است و در صورتي كه تغييري هم باشد، جزئي خواهد بود.

محمدحسين ظريفكار‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ درمورد وضعيت تيم بسكتبال اين باشگاه اظهاركرد: اولويت اول ما حفظ مهران حاتمي، سرمربي تيم است و فكر مي‌كنم وي نيز تمايل به ماندن در اين تيم داشته باشد؛ زيرا تيم همدل و بي‌حاشيه‌اي داريم كه از شرايط خوبي برخوردار است و مي‌خواهيم تيم را با تركيب فعلي‌اش حفظ كنيم.

وي درمورد برنامه اين تيم در صورت حضور در مسابقات باشگاه‌هاي آسيا بيان‌كرد: فعلا فولاد ماهان تنها نماينده ايران در اين رقابت‌ها است ولي اگر قرار باشد سهميه ديگري به ايران اختصاص پيدا كند، آمادگي كامل داريم كه در مسابقات شركت كنيم و آمادگي‌مان را به صورت كتبي نيز به فدراسيون اعلام كرده‌ايم ولي تاكنون پاسخي به اين درخواست داده نشده است.

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام عنوان‌كرد: علي‌رغم اين‌كه در مسابقات غرب ‌آسيا سوم شديم، از عملكرد تيم راضي هستم. تيمي كه قهرمان ليگ شده بود، صد درصد براي قهرماني در اين رقابت‌ها شركت كرد و پيش آمدن برخي مسايل و تغيير شرايط، باعث شد نتوانيم در حالي كه هم‌امتياز با تيم‌هاي اول و دوم بوديم، قهرمان شويم.

وي درباره توجه اين باشگاه به پرورش رده‌هاي سني پايه و استفاده از بازيكنان بومي در تركيب تيم گفت: در حال حاضر سه بازيكن بومي در تركيب پتروشيمي وجود دارد كه بيشترين تعداد نسبت به سنوات گذشته است. حتي امسال در تيم تنيس‌روي‌ميز پتروشيمي هم بيشترين تعداد نيروي بومي را در طول سال‌هاي گذشته داشته‌ايم.

ظريفكارفرد ادامه‌داد: اولويت‌مان در جذب بازيكنان هميشه اين بوده است كه اگر بازيكني در حد و اندازه‌هاي تيم پتروشيمي در استان داشته باشيم، آن را جذب كنيم. اولويت ما براي تيمي كه در رده حرفه‌اي فعاليت مي‌كند، استفاده از نيروي بومي با حفظ قدرت تيمي است؛ زيرا دوست داريم ورزش استان رشد پيدا كند.

وي افزود: همچنين اولين‌بار بود كه پتروشيمي در ليگ دسته يك بسكتبال كشور شركت مي‌كرد كه فقط به دليل آماده‌سازي بازيكنان استان و آينده‌نگري و پشتيباني از تيم ليگ برتري‌مان بود تا در سطح حرفه‌اي هم بتوانيم از نيروهاي بومي استفاده كنيم. در تمام رده‌هاي سني در حال انجام كار آكادميك هستيم. آكادمي بسكتبال‌مان نيز از سال گذشته فعاليت خود را آغاز كرد و در حال تشديد فعاليت آن هستيم تا با برنامه‌ريزي قوي‌تر در زمينه تامين و تجهيز امكانات سخت‌افزاري، براي پرورش نيروهاي بومي تلاش كنيم.

مديرعامل باشگاه پتروشيمي بندرامام عنوان‌كرد: تيم دسته ‌يكي‌مان را امسال نيز حفظ مي‌كنيم و براي رده‌هاي سني مختلف در حال برنامه‌ريزي هستيم. سايت استعداديابي هم تشكيل داده و با آموزش و پرورش نيز ارتباط لازم برقرار شده تا هر چه زودتر و بهتر بتوانيم افراد مستعد را شناسايي كنيم.

ارسال دیدگاه