دفعات بازدید: 2,690

تاریخ انتشار: 1392/03/13 - 17:05

یک گام دیگر تا حضور نماینده ماهشهر در لیگ دسته یک فوتبال ایران!

تیم فوتبال پتروشیمی بندرامام

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر تیم فوتبال جوانان پتروشیمی بندرامام توانست با حمایت مرمزی زاده رئیس امور ورزش پتروشیمی بندرامام و حمایت مدیریت باشگاه و تلاش بازیکنان و کادر فنی با شکست دادن حریف های سر سخت خود پا به دیدار فینال لیگ دسته دو جوانان ایران بگذارد دیداری که علاوه بر پتروشیمی بندرامام برای مردم ماهشهر و همچنین استان خوزستان نیز مهم است زیرا پیروزی در دیدار دوم این مسابقه که در ماهشهر برگزار میشود پتروشیمی بندرامام را به لیگ دسته یک جوانان ایران و ماهشهر و استان خوزستان را دارای این سهمیه ارزشمند میکند.

تساوی در دیدار رفت در ورزشگاه حافظیه شیراز نتیجه خوبی برای آبی پوشان پتروشیمی بندرامام بود و این تیم میتواند به بازی برگشت که روز جمعه ساعت 17 در ورزشگاه شهداء ماهشهر برگزار میشود امیدوارتر باشد.

امید است همه ورزش دوستان اللخصوص خانواده بزرگ فوتبال ماهشهر در این روز با ارزش از تنها نماینده شهر خود در لیگ دسته دو کشور حمایت کنند و با حضور خود در ورزشگاه شهداء ماهشهر  باعث دلگرمی جوانان این تیم که از سرمایه های اصلی فوتبال میباشند بشوند.

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :6

  • يونس A

    تاریخ : ۱۵ - خرداد - ۱۳۹۲

    با درود فراوان. نتايج درخور توجه تيم فوتبال جوانان پتروشيمي ماهشهر قابل تقدير است.به اميد پيروزي اين تيم در ديدار برگشت و صعود به ليگ دسته اول كشور البته جا دارد از بازيكنان و مربي بي ادعا و بومي تيم آقاي رضا عبادي تشكر ويژه نمود


  • مهدی یزدانی

    تاریخ : ۱۵ - خرداد - ۱۳۹۲

    برای نماینده شایسته شهرواستان آرزوی موفقیت وصعود به لیگ دسته اول راازخداوندمنان خواستارم،وبه کادرفنی وبازیکنان بی ادعای پتروشیمی خداقوت میگویم


  • رحیم سکینی

    تاریخ : ۱۶ - خرداد - ۱۳۹۲

    به امید پیروزی تیممون در دیدار برگشت و صعود به لیگ دسته اول کشور و قهرمانی…
    جا دارد از بازیکنان و مربی بی ادعا و تیم آقای رضا عبادی تشکر ویژه ای کنم…
    به همه بجه ها خسته نباشی میگم و خدا قوت…بخصوص بجه های شهرک طالقانی …


  • حسین مولایی

    تاریخ : ۱۹ - خرداد - ۱۳۹۲

    تبریک می گم از زحمات اقای رضا عبادی هم تشکر می کنم


  • رضا

    تاریخ : ۲۲ - خرداد - ۱۳۹۲

    آفرین برجوانان غیرتمند ماهشهری


  • مسعود آلبوصبیح

    تاریخ : ۲۲ - خرداد - ۱۳۹۲

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیر زحمتکش وبسایت ورزش ماهشهر.
    اینجانب مدیر عامل باشگاه انصار ماهشهر برای دومین بار در خصوص برخورد تبعیض امیز شما در مورد جوانان شهرک طالقانی و بخصوص تیم انصار انتقاد دارم .
    تیم انصار با اقتدار قهرمان لیگ جوانان ماهشهر شد ولی حتی یک گزارش کوتاه و حتی یک مصاحبه با کادر فنی و یا بازیکنان این باشگاه ترتیب ندادید ولی یک خانم که مربی ایروبیک است را بصورت هفته ای در رأس خبرهای سایت قرار میدهید . چرا باید اینگونه باشد . ؟؟؟؟
    لازم بذکر است وبلاگ باشگاه انصار نتایج و اسامی بازیکنان و تصاویر جوانان را در خود جای داده است و آدرس آن به قرار زیر است :
    http://www.sport-ansar.blogfa.com
    منتظر درج مطالب خواسته شده هستیم .
    با تشکر مسعود آلبوصبیح
    09169516958


ارسال دیدگاه