دفعات بازدید: 53

تاریخ انتشار: 1390/05/16 - 17:16

بعد از برگزاری اولین مسابقه اسب‌سواری روستایی در ماهشهر؛

 

غلامرضا خنفري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: با توجه به اين موضوع كه براي نخستين بار بود كه مسابقات سواركاري روستايي را در ماهشهر برگزار مي‌كرديم از نحوه برگزاري آن رضايت داريم.
وي با اشاره به زمان و مكان برگزاري اولين دوره مسابقات سواركاري روستايي ماهشهر اضافه كرد: اين مسابقه روز گذشته با حضور 15 ورزشكار ماهشهري در پيست سواركاري شهر چمران برگزار شد.
رئيس تربيت بدني ماهشهر افزود: جمعي از مسئولان شهري از جمله امام جمعه ماهشهر، فرماندار، مسئولان شوراي شهر اين شهرستان و شهر چمران نيز در كنار ورزشكاران حضور داشتند.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: هيئت سواركاري ماهشهر بعد از ايجاد تغييرات در سطح رئيس هيئت، اولين تجربه برگزاري يك مسابقه اينچنيني را پشت سر گذاشته و مسلماً بعد از اين شاهد برگزاري رقابت‌هاي بهتري در اين رشته ورزشي در سطح شهرستان هستيم.
خنفري همچنين تصريح كرد: در پايان اين مسابقات كه در سه كورس متفاوت برگزار شد به نفرات برتر اول تا سوم هر كورس جوايزي از 1ميليون تا 500 هزار ريال اهدا شد.
وي در پايان اضافه كرد: به دنبال آن هستيم كه مسابقات سواركاري روستايي ماهشهر را هر ساله و با حضور تعداد بيشتري از علاقمندان به اين رشته ورزشي اصيل برگزار كنيم.

ارسال دیدگاه