دفعات بازدید: 1,402

تاریخ انتشار: 1392/03/19 - 9:49

صدرنشینی ماهشهر در پایان دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته اول خوزستان

فوتسال مارون

مسابقات دور رفت فوتسال لیگ دسته اول باشگاههای خوزستان با صدرنشینی تیمهای شاهین امیدیه و پتروشیمی مارون ماهشهر در گروه الف و ب به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر لیگ دسته اول فوتسال باشگاههای استان خوزستان با حضور یازده تیم در دو گروه الف و ب برگزار شد که در گروه الف:تیمهای شاهین امیدیه-جنوب ایذه-شهیدسالمی اهواز-ساحل سوسنگرد و بوستان خرمشهر و در گروه ب:تیمهای پتروشیمی مارون ماهشهر-کبریاء ملاثانی-شاهین سوسنگرد-سپاهان ایذه-یاران جوان امیدیه و اتحاد خرمشهر حضور داشتند.

در یکی از دیدارهای حساس این پیکارها که در حضور اندک تماشاچی مشتاق در سالن سـرپوشیده مجموعه ورزشی آزادی بندرماهشهر برگزار شد.بازی پتروشیمی مارون و کبریاء ملاثانی در حالی بسود شاگردان غلامی به پایان رسید که تیم ملاثانی با سه گل از حریف خود پیش بود اما قرمزپوشان ماهشهری با عزمی راسخ در دقایق پایانی توسط امید عطارزاده دو گل-عقیل اژدهاک و حسن احمدی دروازه تیم میهمان را گلباران کردند تا از شکست به پیروزی برسند و با کسب ده امتیاز نیم فصل را با صدرنشینی گروه ب مسابقات به پایان برسانند.

به این ترتیب با پایان یافتن مسابقات دوررفت تیم های شاهین امیدیه و پتروشیمی مارون ماهشهربا هفت و ۱۰ امتیاز صدرنشین دور رفت این مسابقات شدند.

نتایج کامل بازیها هفته پنجم وپایانی دوررفت لیگ دسته اول فوتسال خوزستان بدین شرح است.

جنوب ایذه ۳ ……. شهیدسالمی اهواز۱

پتروشیمی مارون ماهشهر ۴……. کبیرملاثانی ۳

شاهین سوسنگرد ۲ ……….. سپاهان ایذه ۲

یاران جوان امیدیه ۳…….. اتحاد خرمشهر ۱

ساحل سوسنگرد ۳………. بوستان خرمشهر۱

دور برگشت این دیدار ها ازروزپنجشنبه ۱۶خردادماه شروع می شود

خبرنگار ورزشی:یونس عبادی(آبادی)

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • مهدی یزدانی

    تاریخ : ۱۹ - خرداد - ۱۳۹۲

    لطفا برنامه بازیها را در سایت درج نمائید.ممنون


ارسال دیدگاه