دفعات بازدید: 1,213

تاریخ انتشار: 1392/03/23 - 20:00

وضعيت دو و ميداني خوزستان از زبان رييس هيات

رييس هيات دو و ميداني خوزستان مي‌گويد آينده اين رشته را در استان و به ويژه رده‌هاي سني پايه خوب و روشن مي‌بينم.

عبدالصاحب خيشكاران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهاركرد: 31 خردادماه شركت در ليگ باشگاهي كشور را پيش‌رو داريم كه تيم مقاومت خوزستان به عنوان نماينده استان در اين مسابقات شركت مي‌كند.

وي ادامه‌داد: وضعيت اين تيم خوب است و براي شركت در رقابت‌ها آماده مي‌باشد. سليماني مديرعامل اين باشگاه همكاري لازم را با ما داشته‌ است. او به دو و ميداني علاقه‌مند است و جا دارد از او بابت توجه خاصش به اين ورزش مادر، تشكر كنم.

رييس هيات دو و ميداني خوزستان در ادامه به ساير برنامه‌هاي پيش‌رو هيات اشاره‌كرد و گفت: مسابقات كشوري رده‌ سني نونهالان در بخش بانوان و آقايان را در 14 تيرماه به ترتيب در استان‌هاي البرز و لرستان پيش رو داريم كه قرار است نمايندگان استان در اين مسابقات شركت كنند.

وي افزود: از سال گذشته روي اين رده‌ سني برنامه‌ريزي كرده‌ايم و اكنون بازيكنان استان براي حضور در اين رقابت‌ها از وضعيت خوبي برخوردار هستند و اميدوارم كه صاحب مقام شوند.

خيشكاران با بيان اين‌كه بازيكنان رده‌هاي ‌سني نوجوانان و جوانان نيز در حال تمرين هستند، عنوان‌كرد: امير هزامي كه در ماده پرش سه‌گام و سيداسماعيل موسوي كه در دو 800 متر كار مي‌كند، با عملكرد خوبي كه در انتخابي تيم‌ملي داشتند، توانستند به عضويت تيم‌ملي نوجوانان درآيند.

وي خاطرنشان‌كرد: تيم‌ملي خود را براي رقابت‌هاي المپيك نوجوانان آسيا در چين آماده مي‌كند كه نمايند‌گان خوزستان نيز در اين مسابقات به مصاف حريفان خود مي‌روند. رقابت‌هاي المپيك نوجوانان براي دومين بار است كه برگزار مي‌شود و مدال‌آوري بازيكنان استان بستگي به رقباي آن‌ها دارد. البته برنامه‌ريزي كرده‌ايم، اين دو نفر را كه شهرستاني مي‌باشند، به اهواز آورده تا زيرنظر مربيان خوب، كار كنند.

رييس هيات دو و ميداني خوزستان در ادامه به امكانات سخت‌افزاري اين رشته در شهرستان‌ها اشاره و عنوان‌كرد: امكانات سخت‌افزاري شهرستان‌هايي كه در اين رشته فعال هستند، تكميل مي‌باشد. البته برخي‌ از شهرستان‌ها با كمبود وسايل مواجه هستند كه اين وسايل را خودمان تهيه كرده‌ايم تا در اختيار آن‌ها قرار دهيم.

وي اظهاركرد: گتوند، ايذه، باغملك، هويزه، خرمشهر، شوش، ماهشهر، دزفول، آبادان و انديمشك، در دو و ميداني فعال هستند. البته شهرستان‌هايي هم هستند كه نيمه‌فعال مي‌باشند. دركل برنامه‌هايي مدنظر است تا شهرستان‌هايي را كه فعاليتي در اين رشته ندارند، فعال كنيم.

خيشكاران بيان‌كرد: قصد داريم مسابقات استاني رده ‌سني نونهالان را در گتوند برگزار كنيم. چرا كه اين شهرستان‌ از پيست خوبي برخوردار است، ضمن اين‌كه اين اقدام جهت تشويق اين شهرستان‌ هم مي‌باشد. زيرا در اين رده ‌سني فعاليت خوبي دارد.

وي درباره فعاليت بخش بانوان گفت: برخي شهرستان‌ها ازجمله ايذه، باغملك، آبادان و اهواز در اين بخش فعال هستند. هم‌چنين مي‌خواهيم پيست آموزگار اهواز را در روزهاي فرد جهت انجام تمرينات بانوان در اختيار آن‌ها قرار دهيم.

ارسال دیدگاه