دفعات بازدید: 1,522

تاریخ انتشار: 1392/04/02 - 1:19

خوزستان در اولين گام از ليگ برتر دو و ميداني كشور سوم شد

تيم مقاومت خوزستان در مرحله نخست ليگ دو و ميداني كشور به مقام سوم رسيد.

جمال فتاحي، سرپرست تيم دو و ميداني مقاومت خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه خوزستان اظهاركرد: مرحله اول اين رقابت‌ها روز جمعه (31 خردادماه) با شركت هفت تيم در تهران برگزار شد.

وي ادامه‌داد: تيم مقاومت خوزستان براي اولين در اين رقابت‌ها كه در پنج مرحله برگزار مي‌شود، شركت كرده است و در پايان مرحله اول نيز با كسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز در جايگاه سوم  قرار گرفت.

سرپرست تيم دو و ميداني مقاومت خوزستان افزود: رضا بوعذار در دوي 400 متر بامانع با ثبت زمان 55 ثانيه و 22 صدم‌ثانيه و رضا مقدم‌ در ماده پرتاب چكش با ثبت ركورد 70 متر و 10 سانتي‌متر عناوين قهرماني ماده‌هاي خود را كسب كردند.

وي اضافه‌كرد: محمد بني‌آدم در ماده پرش با نيزه با ثبت ركورد چهار متر و 70 سانتي‌متر و محمدجواد صيادي در دوي 5 هزار متر با ثبت زمان 14 دقيقه و 51 ثانيه و 52 صدم‌ثانيه دوم شدند.

فتاحي ادامه‌داد: همچنين اميد تاجي در ماده پرتاب نيزه با 68 متر و 94 سانتي‌متر و حميدرضا شورآوند در ماده پياده‌روي 10 كيلومتر با ثبت زمان يك ساعت و 29 دقيقه و 51 ثانيه سوم شدند.

وي با اشاره به اين‌كه تيم‌هاي شركت‌كننده از لحاظ مالي نسبت به ما در شرايط بهتري بودند، گفت: البته جا دارد از سليماني (مديرعامل باشگاه) و خيشكاران (رييس هيات دو و ميداني استان) به دليل حمايت‌هايي كه از ما داشتند، قدرداني كنم.

ارسال دیدگاه