دفعات بازدید: 1,342

تاریخ انتشار: 1392/04/06 - 14:16

حرکت قطار لیگ برتر والیبال خوزستان جدال های مرحله دوم، به صورت لیگ برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر بالاخره تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر سال 92 این استان مشخص و تعیین شد. بر این اساس گردونه مسابقات با 17 تیم و در 5 گروه به حرکت و گردش درخواهد آمد. 
رقابت ها نیز از هفته دوم ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد و مرحله اول این مسابقات به صورت ؟؟؟؟؟ در 5 شهر آبادان، ماهشهر، امیدیه، مسجدسلیمان و دزفول برگزار می گردد و براساس آئین نامه مسابقات قرار است در پایان مسابقات 5 منطقه فوق تیم های اول و دوم هر منطقه که جمعا 10 تیم می شوند به دیدارهای مرحله دوم راه یابند. 
10 تیم بازی های مرحله بعدی به صورت لیگ با هم بازی خواهند کرد. 10 تیم این مرحله با قرار گرفتن در 2 گروه 5 تیمی و یا در یک گروه 10 تیمی و به صورت رفت و برگشت رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. 
باید گفت انجام بازی های مرحله دوم در 2 گروه و یا یک گروه اصولی و فنی است البته چنانچه 10 تیم در یک گروه مقابل هم قرار گیرند دیدنی و تماشایی و از حساسیت خوب برخوردار خواهد بود. 
به این موضوع نیز اشاره شود كه از ابتدا قرار بود این مسابقات با 10 یا 12 تیم شروع شود که 5 شهر دیگر خواستار حضور در این مسابقات شدند و هیئت والیبال خوزستان نیز در کاری خوب به آنان فرصت عرض اندام کردن داد و بنابراین به این لحاظ قطار این مسابقات با 17 تیم از ایستگاه اول حرکت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه