دفعات بازدید: 2,418

تاریخ انتشار: 1392/04/06 - 14:50

درخشش بانوان ماهشهری در رقابت‌هاي قهرماني ماراتن ايروبيك خوزستان

یلدا شهابی و بهناز تقوی آمادگی جسمانی و ایروبیک

اين رقابت‌ها روز گذشته به مناسبت ميلاد قائم آل‌محمد در سالن گيت بوستان اهواز برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر 150 نفر در اين مسابقات شركت كردند، شهرستان‌هاي رامهرمز، ماهشهر، بندرامام، بهبهان، دزفول، شوش، آبادان و باشگاه‌هاي اهواز در اين رقابت‌ها حضور داشتند.

 این مسابقات در سه مرحله مقدماتي، نيمه‌نهايي و نهايي برگزار شد كه در پايان پگاه فتاحي‌نژاد از رامهرمز، ثنا عچرش، مائده صالح‌زاده، مينا مريدزاده و مژده نادري همگي از اهواز، مينا موسوي از رامهرمز، بهناز تقوي از ماهشهر، روشنك طيبي از اهواز و زهره امين از رامهرمز جزو نفرات برتر اين مسابقات بودند.

 

وي ادامه‌داد: هم‌‌چنين سيما قلمباز از اهواز، مريم كياني از ماهشهر، سيده‌صهبا صفوي، فاطمه ثباتي، ليلا رفعت و منا حميدي همگي‌ از اهواز، يلدا شهابي از ماهشهر، پروا قاسمي، سعاد بروايه و سولماز آبديده همگي از اهواز، مينا قنبري و منيره شريفي هر دو از ماهشهر و زينب مشاك از دزفول، ديگر نفرات برتر اين دوره از رقابت‌ها بودند.

 

اين نفرات وارد اردوي تيم استان شده و درنهايت 10 بازيكن به مسابقات قهرماني كشور كه هنوز زمان آن مشخص نشده است، اعزام خواهند شد.

 

عساکره رئیس کمیته آمادگی و جسمانی خوزستان عنوان کرد : سطح اين دوره از رقابت‌ها را مثبت ارزيابي و اظهار كرد: استقبال خوبي از مسابقات شد و نفرات بسيار خوبي در اين رقابت‌ها شركت كرده بودند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :5

  • سهیلا وشاحی

    تاریخ : ۶ - تیر - ۱۳۹۲

    با سلام و خسته نباشید
    قطعا پیروزی و مقام آوری هر ورزشکار ماهشهری افتخاری برای تمام شهروندان اعم از ورزشکار و غیر ورزشکار در این شهرستان خواهد بود
    لذا تبریک اینجانب را به عنوان عضو کوچکی در جامعه ورزش به مناسبت افتخار آفرینی تان پذیرا باشید.امید است که با تلاش هرچه بیشتر به مسابقات کشوری راه یابید


  • golnaz aayani

    تاریخ : ۶ - تیر - ۱۳۹۲

    salam va tabrik be bache haye mahshahr khaste nabashid omidvaram hamishe movafagh bashid


  • ارین راد

    تاریخ : ۲۰ - تیر - ۱۳۹۲

    ا سلام خدمت اقای کاظمی عزیز لتفا وقتی به داور ها اس ام اس میدهید که برای اطلا عات بیشتر به سایت مراجعه کنید حتاما بگویید به کدام قسمت سایت مراجه کنیم با اشکر


  • اکسین

    تاریخ : ۲۳ - فروردین - ۱۳۹۴

    سلام
    این خبر رو دیر دیدم ولی به رامهرمزیای عزیز تبریک میگم خدا قوت همشهریا


  • نازنين

    تاریخ : ۲۴ - اردیبهشت - ۱۳۹۴

    ايول روشنك عزيز تو يدونه اي تبريكككككك افتخار اهوازييي عزييززززدلم


ارسال دیدگاه