- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

درخشش بانوان ماهشهری در رقابت‌هاي قهرماني ماراتن ايروبيك خوزستان

یلدا شهابی و بهناز تقوی آمادگی جسمانی و ایروبیک

اين رقابت‌ها روز گذشته به مناسبت ميلاد قائم آل‌محمد در سالن گيت بوستان اهواز برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر 150 نفر در اين مسابقات شركت كردند، شهرستان‌هاي رامهرمز، ماهشهر، بندرامام، بهبهان، دزفول، شوش، آبادان و باشگاه‌هاي اهواز در اين رقابت‌ها حضور داشتند.

 این مسابقات در سه مرحله مقدماتي، نيمه‌نهايي و نهايي برگزار شد كه در پايان پگاه فتاحي‌نژاد از رامهرمز، ثنا عچرش، مائده صالح‌زاده، مينا مريدزاده و مژده نادري همگي از اهواز، مينا موسوي از رامهرمز، بهناز تقوي از ماهشهر، روشنك طيبي از اهواز و زهره امين از رامهرمز جزو نفرات برتر اين مسابقات بودند.

 

وي ادامه‌داد: هم‌‌چنين سيما قلمباز از اهواز، مريم كياني از ماهشهر، سيده‌صهبا صفوي، فاطمه ثباتي، ليلا رفعت و منا حميدي همگي‌ از اهواز، يلدا شهابي از ماهشهر، پروا قاسمي، سعاد بروايه و سولماز آبديده همگي از اهواز، مينا قنبري و منيره شريفي هر دو از ماهشهر و زينب مشاك از دزفول، ديگر نفرات برتر اين دوره از رقابت‌ها بودند.

 

اين نفرات وارد اردوي تيم استان شده و درنهايت 10 بازيكن به مسابقات قهرماني كشور كه هنوز زمان آن مشخص نشده است، اعزام خواهند شد.

 

عساکره رئیس کمیته آمادگی و جسمانی خوزستان عنوان کرد : سطح اين دوره از رقابت‌ها را مثبت ارزيابي و اظهار كرد: استقبال خوبي از مسابقات شد و نفرات بسيار خوبي در اين رقابت‌ها شركت كرده بودند.