دفعات بازدید: 2,047

تاریخ انتشار: 1392/04/22 - 17:23

نتایج مسابقات قهرمانی آمادگي‌جسماني خوزستان

 اين رقابت‌ها با حضور 100 ورزشكار در سالن قدس اهواز برگزار شد.

 مسابقات در رده‌هاي سني 20 تا 24،  25 تا 29، 30 تا 34، 35 تا 39،40 تا 44، 45 تا 49 و 50 سال به بالا انجام شد كه در پايان پس از قهرماني پتروشيمي مارون، شهرداري شمس‌آباد و آموزش و پرورش خرمشهر به ترتيب دوم و سوم شدند.

 

بتول عساکره مسوول كميته آمادگي‌جسماني هيات ورزش‌هاي همگاني خوزستان درباره نفرات برتر گفت: در رده سني 20 تا 24 سال، مسعود ظهيري از خرمشهر، هاشم غبيشاوي از پتروشيمي رازي ماهشهر و محسن نادري حاجي‌وند از شهرداري شمس آباد به ترتيب اول تا سوم شدند.

در رده سني 25 تا 29 سال نيز بهراد عيدي‌وندي، خليل زنگويي و وحيد وليدزاده هر سه از پتروشيمي رازي در مكان‌هاي اول تا سوم ايستادند.

 

در رده سني 30 تا 34  عبدالعلي شديدي و احسان مشايخي هر دو از پتروشيمي بندرامام به ترتيب دوم و سوم شدند.

در رده سني 35 تا 39 سال رضا مختاري از پتروشيمي رازي، رحمت‌الله باقري از خرمشهر و حميد بهشتي از شهرداري شمس‌آباد به ترتيب عنوان‌هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

 

 در رده سني 40 تا 44 سال  مهرداد افشاري‌نيا از پتروشيمي بندرامام در جايگاه سوم قرار گرفت.

در رده سني 45 تا 49 سال نيز محمد افشون از شهرداري شمس‌آباد، سامان اكبري از پتروشيمي مارون و عبدالمحمد يغماوي از خرمشهر به ترتيب اول تا سوم شدند.

 

وي به نفرات برتر رده سني 50 سال به بالا اشاره كرد و گفت: عباس كيان‌پور از ايذه قهرمان شد، عبدالرحيم خواجه از شهرداري شمس آباد دوم شد و محمدحسين فايز‌زاده از اهواز جايگاه سوم را ازآن خود كرد.

 

مسوول كميته آمادگي‌جسماني هيات ورزش‌هاي همگاني خوزستان بيان كرد: در اين مسابقات تيم‌هاي پتروشيمي بندرامام، خرمشهر، پتروشيمي رازي، شهرداري شمس‌آباد، ايذه، شوش، مسجدسليمان، اهواز، پتروشيمي مارون و اميديه شركت كردند.

 

وي يادآورشد: در دوره‌هاي قبل شاهد حضور بازيكنان كمتري در مسابقات بوديم اما به نظرم در اين دوره، حضور اين تعداد ورزشكار باتوجه به اين‌كه خيلي از شهرستان‌ها به دليل مشكلاتي، حضور پيدا نكردند، خوب بود.

ارسال دیدگاه