- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

فصل آینده بودجه ای به تیم “صنایع پتروشیمی ماهشهر” تعلق نمی گیرد!!!

سعید قنواتیان

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر به نقل از خورنا، هر سال در چند ماه باقیمانده به سوپرلیگ بسکتبال  عده ای از تیمها رو به انحلال می روند و شنیدن چنین خبرهایی برای اهالی بسکتبال چیز عجیبی نیست. امسال هم با وجود تمام تلاشهای هیئت بسکتبال ماهشهر برای حفط تیم صنایع در فصل گذشته، شنیده می شود علاقه ای به سرمایه گذاری مجدد روی این تیم وجود ندارد.

قنواتیان رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر که پیش از این سرپرستی تیم صنایع را هم برعهده داشت با تایید این موضوع می گوید: در آخرین جلسه شورای راهبردی صنایع پتروشیمی با حضور مدیران منطقه عنوان شد که سال آینده بودجه ای به تیم صنایع ماهشهر تعلق نمی گیرد چرا که ماهشهر پتانسیل تنها یک تیم را دارد.

وی ادامه می دهد: بارها گفته ایم که بودجه دو تیم صنایع و پتروشیمی بندرامام ارتباطی به هم ندارند و تعریف کار این دو تیم نیز متفاوت است. تیم صنایع با ایده دیگری و با هدف بازی دادن به بازیکنان بومی ایجاد شد و هیچوقت هدف از حضور این تیم، رفتن به جمع چهار تیم برتر نبود. این تیم با اعتماد به بازیکنان بومی و نشان دادن این بازیکنان در اولین سال حضور در لیگ، پنجم و سال قبل هم هشتم شد که فکر نمی کنم کارنامه بدی باشد.

البته با وجود مخالفت اولیه، بحث انحلال صنایع قطعی نیست و مسئولان بسکتبال ماهشهر همچنان به دنبال حفظ این تیم هستند. قنواتیان تاکید می کند: دنبال این بودیم که با گرفتن مجوزی ۳ ساله، مجبور نباشیم هر سال به دنبال مجوز حضور تیم برویم. با علاقه آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس ، حیاتی فرماندار  و آقایان گرشاسبی مدیر کل و تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان تلاش می کنیم که این مجوز را بگیریم .