دفعات بازدید: 1,040

تاریخ انتشار: 1392/04/20 - 10:11

قهرمان رقابتهای انتخابی تیم ملی جوانان : هدفم رسیدن به تیم ملی بزرگسالان است

big-thumb-72952781056

نفر اول رقابتهای انتخابی تیم ملی بانوان جوانان تنیس روی میز گفت: برای قهرمان شدن برنامه داشتم اما هدف بزرگم رسیدن به تیم ملی بزرگسالان است .

به گزارش پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، زهرا علوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اضافه کرد : برای قهرمان شدن در مسابقات انتخابی تیم ملی بسیار تمرین کردم و به همین جهت از ابتدا می دانستم که  اول خواهم شد.

وی ادامه داد: در رقابتهای مرحله نخست انتخابی از آن جهت که با شرایط سالن و مسابقه آشنا نشده بودم ، نفر سوم شدم اما  در مسابقات مرحله دوم که ضریب دو داشت با شرایط وفق پیدا کردم و موفق شدم به عنوان نفر اول در این مرحله و در مجموع به عضویت تیم ملی جوانان تنیس روی میز به منظور شرکت در پیکارهای قهرمانی جوانان آسیا در آیم .

علوی در پاسخ به این سؤال که پیش بینی اش از رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا در قطر چیست گفت: من 6 سال است که عضو تیم ملی هستم و سال گذشته همراه تیم ملی جوانان عازم رقابتهای قهرمانی آسیا چین شدیم اما نتوانستیم مقامی کسب کنیم به نظر من امسال شرایط فرق کرده است و با توجه به وضعیت آمادگی بازیکنان که بالا رفته و مسابقات بیشتری که برگزار شده است بتوانیم نتیجه بهتری نسبت به قبل بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: در رقابتهای انتخابی تیم ملی جوانان به جز من سایر پینگ پنگ بازان شرکت کننده در رده سنی نوجوانان بودند رقابتهای امسال با کیفیت بالایی برگزار شد.  مشخص بود که همه پیشرفت کرده اند و سطحشان نسبت به قبل بالاتر رفته است  . 

بازیکنان تیم ملی جوانان کشورمان رسیدن به تیم ملی بزرگسالان را هدف اصلی خود برشمرد و در این باره گفت: من تمرینات فشرده ای را دارم و در همین جا از اصغر نظری رئیس امور ورزش پتروشیمی تشکر می کنم که شرایطی را فراهم کرده است که به صورت تمام وقت سالن ورزشی خوزستان در اختیارم باشد تا بتوانم تمرین کنم، هدف اصلیم این است که به عضویت تیم ملی بزرگسالان در بیایم.
به همین دلیل قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان برایم کافی نیست ما 23 مرداد رقابتهای دسته یک بزرگسالان را در پیش دارم که امیدوارم بتوانم به دسته برتر برسم.

ارسال دیدگاه