دفعات بازدید: 626

تاریخ انتشار: 1392/04/20 - 10:21

گرشاسبي: از ابتداي سال تاكنون يك ريال هم دريافت نكرده‌ايم

69232t

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از ابتداي سال تاكنون، يك ريال هم دريافت نكرده‌ايم.

 

حميدرضا گرشاسبي در مجمع انتخاب رييس هيات تنيس روي ميز استان كه امروز (18 تيرماه) در محل اداره‌كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار كرد: بايد به سمت آموزش و پرورش برويم و به نظرم اگر در اين راستا، برنامه‌ريزي درستي داشته باشيم، مي‌توانيم موفق شويم؛ در غير اين صورت آب در هاون‌ كوبيدن است.

 

وي با بيان اين‌كه سليماني بايد نگاه ويژه‌اي به شهرستان‌ها داشته باشد، گفت: از زماني كه آمدم بر اجراي طرح آمايش ورزش استان تاكيد داشتم و باتوجه به اين طرح‌، شهرستان‌ها را در رشته‌هاي مختلف در بخش آقايان و بانوان استعداديابي كرديم تا اگر اعتباري است، بيهوده هدر نرود.

 

مديركل ورزش و جوانان خوزستان بيان كرد: دو سال است كه اداره‌كل خوزستان، اداره‌كل برتر كشور مي‌شود؛ هر چند كه ما از عملكردمان راضي نيستيم و بايد تلاش‌مان بيشتر شود كه به تبع هيات‌ها نيز بايد در كارهاي خود اولويت‌بندي را انجام داده و براساس برنامه‌ پيش روند.

 

وي يادآورشد: ما در سال 90، 9 ميليارد تومان پول بين هيات‌ها و شهرستان‌ها توزيع كرديم كه اين مبلغ در سال 91 به 200 ميليون تومان رسيد و از ابتداي سال 92 تاكنون، هنوز يك ريال هم به ما نداده‌اند كه باتوجه به اين وضعيت، هيات‌ها با قرض كردن، برنامه‌هاي خود را پيش بردند.

ارسال دیدگاه