- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

سرمربی تیم فوتبال باشگاه شاهین ندسا ماهشهر معرفی شد

موسی قنواتی

وحید کاظمی نژاد مدیرعامل باشگاه شاهین ندسا ماهشهر امروز طی حکمی موسی قنواتی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین ندسا منصوب نمود. در بخشی از این حکم آمده است :

برادر گرامی جناب آقای موسی قنواتی

با استعانت از درگاه خداوند متعال و با عنايت به تجربه و سوابق ارزنده جنابعالي و به موجب اين حكم به عنوان سرمربي تيم فوتبال شاهین ندسا منصوب مي گرديد.

به حکم تکلیف از جنابعالي انتظار دارد تمامي تلاش و اهتمام خويش را براي موفقيت و كسب نتايج درخور،درخشان و شايسته تيم فوتبال شاهین ندسا ، به كار ببنديد.

ضرورت دارد در اين مسير از تمامي ظرفيت ها و پتانسيل هاي بالقوه نيروي انساني و همچنين كادر فني و بازيكنان تيم فوتبال شاهین ندسا به نحو احسن بهره بجوييد.

در خاتمه توفيقات روز افزون جنابعالي را ازدرگاه ايزد منان و در سايه سار توجهات حضرت ولي عصر(عج) مسألت مي نماييم.

کاظمی نژاد همچنین با اهداء نامه ای به بابک دوانی از زحمات این مربی نیز در طول تصدی سرمربیگری تیم فوتبال شاهین ندسا تشکر کرد . در متن این نامه آمده است :

برادر گرامی جناب آقای بابک دوانی

بدينوسيله از زحمات و تلاش هاي مجدانه جنابعالي در طول مسؤوليت راهبري تيم فوتبال شاهین ندسا كمال تشكر را دارد .

بي ترديد اهتمام ويژه آن برادر عزيز در طول خدمت  بي شائبه در فوتبال استان خوزستان بویژه شهرستان ماهشهر و باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین ندسا بر همگان آشكار است .

توفيقات و سلامتي روز افزون جنابعالي كه به حق از مربيان پاك و ارزشي فوتبال هستيد را از درگاه ايزد متعال و در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) مسألت مي نمايم.

و من الله التوفیق

وحید کاظمی نژاد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین ندسا ماهشهر