دفعات بازدید: 2,812

تاریخ انتشار: 1392/04/21 - 12:26

عدم حمایت از تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی هزاران هوادار ماهشهری را آزارده خاطر میکند

صنایع پتروشیمی ماهشهر

در حالی که در سالهای قبل تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی با کمترین هزینه های ممکن هزاران تماشاگر  و هوادار مشتاق را به ورزشگاه میکشاند که جای بسی تقدیر دارد ،  حال سوال اینجاست که چرا صنایع پتروشیمی که در سنوات گذشته با پیگیری مسئولین از این تیم حمایت کرده حال خبرها حاکی از عدم تیم داری صنایع پتروشیمی در سوپر لیگ کشور است؟

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی با همت مسئولین شهرستان بندر ماهشهر ضمن تیم داری و ساخت تیم های پایه در سالهای قبل و ایجاد بستری مناسب برای ورزشکاران ، هواداران در حال انجام کارهای زیر ساختی و بکارگیری و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های داخلی ماهشهر کرده بود که این مهم کاری بسیار بزرگ و ستودنی بود اما هر چه قدر این مهم در آینده میتوانست ثمربخشتر و مفیدتر باشد اینک اگر از این تیم و مجموعه حمایت نشود دو برابر آنچه قرار بود سود بخش باشد برای خانواده بزرگ بسکتبال و همچنین هواداران پر شمار این تیم زیان آور خواهد شد

بعد از سالیان مسئولین منطقه ماهشهر با فکری نو تصمیم به تشکیل این تیم با نفرات بومی نمودند و بستری مناسب را برای رشد جوانان این منطقه ایجاد کردند حال این سوال در ذهن مردم ورزشی و ورزش دوست ماهشهر ایجاد شده است که دلیل عدم حمایت از تیم صنایع پتروشیمی چه میتواند باشد؟؟؟؟؟!!

عدم حمایت از تیم صنایع پتروشیمی در حالی به گوش میرسد که حجازی استاندار خوزستان اعلام کرده است که هر 23 پتروشیمی یک تیم ورزشی را حمایت کنند(ما انتظار داریم  پس از فرمایش استاندار محترم خوزستان علاوه بر تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی چندین تیم ورزشی دیگر هم زیر نظر پتروشیمی ها قرار گیرد امیدوار هستیم استاندار محترم که با فرمایش خود انگیزه و جان تازه ای به ورزش خوزستان اللخصوص ماهشهری ها داده است  این مهم را پیگیری نمایند)  نکته جالب اینکه آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی ، حجازی استاندار ، منوچهر حیاتی فرماندار ماهشهر و سعید حیاتی رئیس شورای اسلامی ماهشهر که افرادی ورزشی و ورزش دوست هستند با انحلال  و عدم حمایت از این تیم موافق نیستند.

از دیگر افتخارات این شهرستان در تیم داری نمودن در این رشته و استفاده از بازیکنان بومی و کادر نسبتاً بومی  میتوان به راهیابی شعبانی به تیم ملی و همچنین کاووس عیدی وندی مربی بدنساز صنایع پتروشیمی به تیم ملی نوجوانان اشاره نمود که انصافاً این مهم به همت کلیه مسئولین ماهشهر و صنایع پتروشیمی بوده که امید است کما فی السابق ادامه پیدا کند.

در پایان این پایگاه با توجه به ارسال نظرات شما کاربران محترم ، به نمایندگی از خانواده بسکتبال،هواداران و مردم ورزشی و ورزش دوست شهرستان ماهشهر از پیگیری مسئولین محترم شهرستان ماهشهر بویژه سعید قنواتیان مرد زحمتکش و خستگی ناپذیر هیئت بسکتبال تشکر و قدردانی می نماید.

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :9

  • بهنام خواجه میرکی

    تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۳۹۲

    نه تنها این تیم به پیشرفت استعدادهای ماهشهر کمک کرده، بلکه باعث شده جوون ها تفریح سالمی داشته بشن، هر هفته به سالن میومدن به عشق تماشای یک مسابقه فرهنگی ورزشی، ولی اگر اینو بگیرن، جوون ها چیکار کنن؟ همه میدونین که رفتن به شهرک بعثت برای خیلی از مردم مشکله. این مردم نیاز به تفریح دارن. من فقط دارم در مورد تفریح بحث میکنم، حتی به بومی سازی تیم و سرمایه گذاری روی بازیکن ها هم میشه اشاره کرد. این دو سال اخیر خیلی ها به بسکتبال علاقه مند شدن، دانش بسکتبالی کسب کردن، جذب این رشته دانشگاهی شدن. این تیم حق مردم ماهشهره.


  • سعید قنواتیان

    تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۳۹۲

    با سلام
    پس از تشکر از اقای کاظمی نژاد بابت نگاه ویژه به این امر مهم این حقیر به عنوان کوچکترین عضو خانواده بسکتبال ماهشهر از کلیه جامعه ورزش انتظار حمایت دارم و حرکت ایشان مبنی بر انعکاس بصورت رسانه ای این حقیر نا امید را جان تازه ای داد و امیدوار به آینده …. سپاس و سپاس بیکران
    چو عضوی بدرد آورد روزگار
    دگر عضوها را نماند قرار


  • Alireza cherami

    تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۳۹۲

    timi k bomi bashe bedarde aghayon nmikhore bayad y tim bashe k betonan rosh bokhoran


  • maryam

    تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۳۹۲

    baba vala ye shahrestane kuchik mesle mahshahr niaz nis chand miliard hazineye 2 time bastket kone vali baghieye reshteha hiiiiich budjei beheshun taalogh nagire,in shahr varzeshkarhaye daraje 1 tuye reshtehaye dige ham dare.dar zemn inghadr hazinei ke kharje basket shod age kharje har reshteye dige mishod ghahremanane bishtari parvaresh midad.
    ehsasati barkhord nakonid,varzeshe mahshahr tak ghotbi shodeee,faghat baskeeeet


  • سعید قنواتیان

    تاریخ : ۲۲ - تیر - ۱۳۹۲

    در جواب مریم خانم محترم باید بگم این حقیر بعنوان رئیس هیئت بسکتبال تا بحال از طرف خودم هدیه تهیه کردم و در مراسم های مختلف به قهرمانان رشته های دیگه هدیه دادم سر تمرینات فوتبال چند باری حضور پیدا کردم جهت اعزام یکی از فرزندان رشته کاراته به افریقای جنوبی شخصا تلاش زیادی کردم که بحمداله بثمر نشست و بزرگترین افتخار ورزشیم اینه که از اقای مصطفی کارخانه شخصا خواهش کردم بمدت یک هفته کلاس اموزش والیبال برای معلمین ورزش ترتیب دادیم ….. هیچکدام از اینها بسکتبال نبودند ولی جزیی از پیکره ی ورزش ماهشهرند …..با حذف یک رشته نمیشه رشته های دیگه رو فعال کرد به همین خاطر همیشه در جلسات ورزشی پیشنهاد دادم که هر رشته ورزشی می بایست زیر نظر یک شرکت پتروشیمی باشه که در حال حاضر در استانداری تحت بررسی هست امیدوارم ورزش ماهشهر بحق شایسته خودش روزی برسه تا همه رشته های ورزشی نشون بدن که چه سرمایه هایی دارن حتی بسکتبال …..


  • maryam

    تاریخ : ۲۲ - تیر - ۱۳۹۲

    aghaye ghanavtian mishe begid aghaye karkhane kei omad mahshahr?tarikh va makani ke kelase ishun bargozar shod ro zekr konid lotfan.hemayate shoma az reshtehaye dige neshuneye sekhavate shomas,vali khode in ghazie neshuneye zaaf va kambude budjeye reshtehaye digast.in chand milyardi ke hazineye basket mishe chera hazineye hich reshteye dige nemishe?chera heiate futbal va karate ya valibal bayad dast be damane basketbal beshan?


  • reza

    تاریخ : ۲۹ - تیر - ۱۳۹۲

    آقاي كاظمي شما به پينگ پونگ و فوتبال خودتون برسيد-كسي ازتون نخواست درباره بسكتبال نظر بديد


  • مرتضی

    تاریخ : ۳۰ - تیر - ۱۳۹۲

    باسلام رضا جان من هم باتوموافقم که این آقای کاظمی برود به تنیس خودش بچسبد ونظری درموردفوتبال وبسکتبال ندهد هر چند که تو ورزش خودش هم هیچ افتخاری ندارد.فوتبال ماهشهر به کجا رفته که این آقا یه کارش شده واقعا جای تاسف دارد


  • سعید قنواتیان

    تاریخ : ۳۱ - تیر - ۱۳۹۲

    در جواب مریم خانم . با احترام فراوان …. فکر می کنم سال 89 یا 90 که مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بود با هماهنگی آقای حسین قنواتی و آقای فرهاد رئیس قنواتی در محل سالن آزادی به مدت یک هفته با کمک مربی بدنساز تیم علاوه بر آموزش والیبال بمدت دو روز مربی بدنساز تیم آموزش بدنسازی والیبال را به همه معلم های ورزش ماهشهر سربندر و پس از گذشت دو روز از امیدیه رامشیر و دیلم نفراتی به کلاس اضافه شدند و از کلاس استفاده کردند …. این موضوع دست به دامن شدن والیبال به بسکتبال نیست چون طی سال 91 فقط یک میلیون تومان به هیئت بسکتبال سرانه دادن سال قبلش هم طی یکسال دو میایون و صد هزار تومان دادن که هزینه اعزام تیم بانوان به دزفول شد این هزینه میلیاردی که ازش نام میبرید مربوط به هیئت بسکتبال نیست شما نباید یک رشته رو بخاطر عملکرد یک تیم زیر سئوال ببرید … ممنون میشم در اظهار نظرامون دقت بیشتری کنیم تا به امید خدا از این فضایی که توسط پایگاه خبری فراهم شده بتونیم راهکاری برای بهبود ورزش شهر عزیزمون ماهشهر پیدا کنیم . در ضمن من اصلا سخاوتمند نیستم و انجام وظیفه کردم و باز هم انجام خواهم داد ….


ارسال دیدگاه