دفعات بازدید: 1,446

تاریخ انتشار: 1392/04/22 - 13:40

تیم بسکتبال ماهشهر اسپانسر ندارد/ شرکت‌های پتروشیمی ورزش را رها کردند

سعید قنواتیان

رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر گفت: مدیران شرکت‌های حاضر در ماهشهر اعلام کرده‌اند که دیگر بودجه‌ای را برای تیم‌داری پرداخت نخواهند کرد.

سعید قنواتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای راهبردی پتروشیمی که اوایل سال گذشته برگزار شد مدیران شرکت‌های حاضر در ماهشهر اعلام کردند که دیگر بودجه‌ای را برای تیم‌داری پرداخت نخواهند کرد و از همین جا بود که مشکلات آغاز شد.

وی ادامه داد: در این زمینه طوماری تنظیم کرده و موضوع را از طریق فرماندار و نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، پیگیری کردیم که البته نماینده مجلس و فرماندار هم قول همکاری و حل مشکل را دادند.

رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر تصریح کرد: با شورای شهر نیز صحبت‌هایی را انجام دادیم که راهی برای فعالیت تیم بسکتبال پیدا کنند و مدیران شرکت‌های پتروشیمی را متقاعد کنند که نگاه‌ ویژه‌ای به بسکتبال داشته باشند و آن را حمایت کنند.

*جوانان دلسرد و بی‌انگیزه شده‌اند

وی با اشاره به اینکه همه ثروت شهرستان در دست شرکت‌هاست و اسپانسر دیگری وجود ندارد، گفت: بسکتبال در ماهشهر علاقه‌مندان زیادی دارد و تماشاگران بسیاری هنگام بازی در لیگ برتر از مسابقات دیدن می‌کنند.

قنواتیان با بیان اینکه باید تفکر مدیران در زمینه حمایت از ورزش شهرستان تغییر کند، خاطرنشان کرد: عدم حمایت از تیم بسکتبال، جوانان زیادی را برای ادامه ورزش در ماهشهر، سرد و بی‌انگیزه می‌کند.

وی ادامه داد: تاکنون تلاش‌های زیادی را برای حمایت از تیم انجام داده‌ام اما یک دست صدا ندارد!

رئیس هیئت بسکتبال ماهشهر با بیان اینکه از مسئولان می‌خواهیم تیم بسکتبال شهرستان را حمایت کنند، گفت: رسانه‌ها می‌توانند نقش بزرگی برای حضور صنایع پتروشیمی در بسکتبال داشته باشند که امیدواریم در این مسیر ما و ورزشکاران را حمایت و تشویق کنند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • بهنام

    تاریخ : ۲۵ - تیر - ۱۳۹۲

    آقای قنواتیان، اونا مثل شما به فکر جوون ها، استعداد ها و علایقشون نیستن که


  • انیسا رفیع زاده

    تاریخ : ۶ - مرداد - ۱۳۹۲

    ضمن خسته نباشید.به شما امیدوارم با زحمات همیشگی شما.این مشکل برطرف بشه.و ما شاهدحضور بسکتبالیستها ماهشهری در تمامی مسابقات باشیم.


ارسال دیدگاه