دفعات بازدید: 4,150

تاریخ انتشار: 1392/04/27 - 13:42

وشاحی : برگزاری 4 همایش به مناسبت ماه مبارک رمضان

سهیلا وشاحی دبیر هیئت ورزش های همگانی ماهشهر

هیئت ورزش های همگانی ماهشهر 4 همایش را در رشته های مختلف به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار میکند.

سهیلا وشاحی دبیر هیئت ورزش های همگانی ماهشهر به خبرنگار ما اظهار کرد :داشتن یک زندگی فعال و حفظ تندرستی با یکدیگر در آمیخته است .پرداختن به فعالیت های ورزشی تفریحی به میزان زیادی سلامت فرد و جامعه را تامین میکند.. بدین منظور افراد به برنامه های آمادگی جسمانی ، برنامه های پیشگیری ، برنامه های توان بخشی و برنامه های درمانی ورزشی روی می آورند .ورزش های همگانی با توجه به پوشش دادن تمامی برنامه های مذکور میتواند نیاز افراد جامعه را برای رسیدن به سلامتی تندرستی همه جانبه تامین نماید از این رو توسعه ورزش های همگانی یک نیاز است.

ایشان افزود : در ماه مبارک رمضان قصد داریم 4 همایش مختلف را در رشته های ایروبیک (بانوان) ، دارت (آقایان)، پینگ پنگ (آقایان) و طناب زنی (بانوان) برگزار نمایم.

وی گفت : تاریخ مسابقات دارت 31 تیرماه است و تاریخ برگزاری 3 همایش دیگر هم بزودی اعلام خواهد شد.

دبیر هیئت ورزش های همگانی ماهشهر در ادامه عنوان کرد : در یکماه گذشته  علاوه بر جلسه هماهنگی با کمیته ها و همچنین مربیان و داوران هیئت ، موفق به انجام مسابقات فریزبی قهرمانی ماهشهر ، اعزام تیم ایروبیک بانوان به مسابقات استانی و کسب عناوین مختلف ، اعزام 10 نفر از بانوان به کلاس های آموزشی پیلاتس شدیم.

وشاحی در پایان افزود : برای ساماندهی ورزشکاران رشته های همگانی فرم های مخصوصی را به روسای کمیته ها برای اعلام مربیان داوران و بازیکنان به آنها داده ایم و تا به حال 480 نفر اعم از مربی ، بازیکن و داور فرم های خود را تحویل این هیئت داده اند ضمن اینکه با توجه به نامه های اخیر اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی خوزستان مبنی بر رعایت قوانین در زمینه داشتن  کارت مربیگری و همچنین مشخص بودن هویت افراد تحت پوشش این هیئت ، پس از پایان روز تحویل این فرم ها که از سوی هیئت ورزش های همگانی ماهشهر 92/5/1 اعلام شده است از فعالیت یا اعزام و  بکارگیری افرادی که فاقد این فرم هستند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :8

  • قنواتی

    تاریخ : ۲۷ - تیر - ۱۳۹۲

    با تشکر از به خاطر فعالیت های اخیر شما از جمله جلسه ای که تشکیل دادید انشالله فقط همین یک جلسه نباشه و ادامه دار باشه این جلسات و اینکه لطفا تاریخ برگزاری مسابقه آمادگی و ایروبیک را اعلام کنید


  • ایران حیدری

    تاریخ : ۲۷ - تیر - ۱۳۹۲

    ضمن قبولی طاعات شما دراین ماه مبارک ،آرزوی موفقیت برایتان دراین مسیر و به ثمررسیدن کلیه اهداف مدیریتان درامرورزش شهر عزیزم را دارم. درکنار برادر بزرگوار وپرتلاشم جناب آقای کاظمی نژاد قطعا اهداف میسر میگردد. سهیلا جان به وجودت افتخار میکنم.


  • نیلوفر اعیانی

    تاریخ : ۲۷ - تیر - ۱۳۹۲

    با سلام و خسته نباشید .امیدوارم شاهد پشرفت روز به روز ورزش ماهشهر و برگزاری مسابقات عادلانه باشیم .البته با تلاش های خانم وشاهی واقای کاظمی نژاد.


  • golnaz aayani

    تاریخ : ۲۸ - تیر - ۱۳۹۲

    با سلام .به نوبه ی خودم از زحمات بی شاعبه ی اقای کاظمی و خانم وشاحی عزیز کمال تشکر و امتنان را دارم


  • golmehr

    تاریخ : ۲۸ - تیر - ۱۳۹۲

    Ba salam va khaste nabashiiid zemn ghaboli taato ebadat az masoolin marbote. Aghaye kazemi nezad vs khanom vashahi kamal tashakor ra Daram….sarafraz bashiid


  • سیمین کیماسی

    تاریخ : ۲۸ - تیر - ۱۳۹۲

    به تمام کسانی که مدیریت و برنامه ریزی را درک کردند و به تمام کسانی که پلی ساختندازانتهای بن بست کوچه ی رفاه تا بیکران و به تمام کسانی که خود را شبانه روز وقف کردند تا همگان شبانه روزی روشن داشته باشند و به تمام کسانی که لذتش را فهمیدند نه آنان که تنها به نامش و سمتش خوانده شدند .
    دبیر محترم ورزش های همگانی خانم وشاحی طبعا خدمت به همنوع تنها یک وظیفه نیست بلکه فرصتی است تا بتوانی بخشی از دین خود را به جامعه تخصصی ورزش بانوان ادا کنی . در مسیرهر موفقیت بزرگ دشواریها و ناکامیهای بزرگی قرار دارد ولی با صبوری و مدیریت وتحصیلات تخصصی شما برنامه ریزی ها و اهداف هیئت ورزش های همگانی یکی پس از دیگری مراحل موفقیت را پشت سر گذاشته و به اطلاع همشهریان و ورش دوستان عزیز خواهد رسید و چامعه ورزش های همگانی با سلامتی و اخلاق ورزشی به نبرد برای کسب مقام های کشوری مبارزه کرده و نتیجه عملکرد زحمات جنابعالی و آقای مهندس کاظمی نژاد را با موفقیت خواهند داد .


  • zahra

    تاریخ : ۱ - مرداد - ۱۳۹۲

    ba salam hamegi khaste nabashid, be nobeye khodam az zahamate bi dariqe khanom vashahi,ostad va khahare azizam tashakor mikonam,ba arezoye movafaqiyat baraye ishan


  • نجوا کوچولو

    تاریخ : ۳ - مرداد - ۱۳۹۲

    با عرض سلام به اقای کاظمی و خانم وشاهی
    من 9سال دارم و هر روز اخبار شما را می خوانم و شما همیشه برای بزرگ تر ها بر نامه و
    مصاحبه می گزارید.
    لطفا میشه یک برنامه هم برای ما کوچولو ها بزارید مرسی


ارسال دیدگاه