- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

وشاحی : برگزاری 4 همایش به مناسبت ماه مبارک رمضان

سهیلا وشاحی دبیر هیئت ورزش های همگانی ماهشهر

هیئت ورزش های همگانی ماهشهر 4 همایش را در رشته های مختلف به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار میکند.

سهیلا وشاحی دبیر هیئت ورزش های همگانی ماهشهر به خبرنگار ما اظهار کرد :داشتن یک زندگی فعال و حفظ تندرستی با یکدیگر در آمیخته است .پرداختن به فعالیت های ورزشی تفریحی به میزان زیادی سلامت فرد و جامعه را تامین میکند.. بدین منظور افراد به برنامه های آمادگی جسمانی ، برنامه های پیشگیری ، برنامه های توان بخشی و برنامه های درمانی ورزشی روی می آورند .ورزش های همگانی با توجه به پوشش دادن تمامی برنامه های مذکور میتواند نیاز افراد جامعه را برای رسیدن به سلامتی تندرستی همه جانبه تامین نماید از این رو توسعه ورزش های همگانی یک نیاز است.

ایشان افزود : در ماه مبارک رمضان قصد داریم 4 همایش مختلف را در رشته های ایروبیک (بانوان) ، دارت (آقایان)، پینگ پنگ (آقایان) و طناب زنی (بانوان) برگزار نمایم.

وی گفت : تاریخ مسابقات دارت 31 تیرماه است و تاریخ برگزاری 3 همایش دیگر هم بزودی اعلام خواهد شد.

دبیر هیئت ورزش های همگانی ماهشهر در ادامه عنوان کرد : در یکماه گذشته  علاوه بر جلسه هماهنگی با کمیته ها و همچنین مربیان و داوران هیئت ، موفق به انجام مسابقات فریزبی قهرمانی ماهشهر ، اعزام تیم ایروبیک بانوان به مسابقات استانی و کسب عناوین مختلف ، اعزام 10 نفر از بانوان به کلاس های آموزشی پیلاتس شدیم.

وشاحی در پایان افزود : برای ساماندهی ورزشکاران رشته های همگانی فرم های مخصوصی را به روسای کمیته ها برای اعلام مربیان داوران و بازیکنان به آنها داده ایم و تا به حال 480 نفر اعم از مربی ، بازیکن و داور فرم های خود را تحویل این هیئت داده اند ضمن اینکه با توجه به نامه های اخیر اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی خوزستان مبنی بر رعایت قوانین در زمینه داشتن  کارت مربیگری و همچنین مشخص بودن هویت افراد تحت پوشش این هیئت ، پس از پایان روز تحویل این فرم ها که از سوی هیئت ورزش های همگانی ماهشهر 92/5/1 اعلام شده است از فعالیت یا اعزام و  بکارگیری افرادی که فاقد این فرم هستند جلوگیری به عمل خواهد آمد.