دفعات بازدید: 2,952

تاریخ انتشار: 1392/04/30 - 10:29

قطعی برق اداره ورزش و جوانان ماهشهر به علت بدهی 5 ساله

قعطی برق در ماهشهر
برق اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر به علت بدهی نود میلیون تومانی قطع شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان بندر ماهشهر ، تهذیبی که 6 ماه است به عنوان سکان دار ورزش شهرستان علاوه بر فعالیت گسترده ورزشی از قبیل مسابقات کشوری و همایش پیاده روی خانواده ، 6 پروژه ساختمانی مهم را نیز شروع کرده است لیکن وی با بدهی 5 ساله آب و برق اداره ورزش و جوانان دست به گریبان است.

تهذیبی علیرغم پرداخت بخشی از بدهی ها در مدت زمان حضور کوتاهش در ماهشهر همچنان با این مشکل بزرگ دست و پنجه نرم میکند.

امید است مسئولین کشوری و استانی در راستای حل این معضل مساعدت های لازم را به عمل آورند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • سیمین کیماسی

    تاریخ : ۳۰ - تیر - ۱۳۹۲

    خوشبخت ترین آدم ها اونایی هستن که این جمله رو مرتب میشنوند : عیب نداره با هم درستش میکنیم.
    سخنی چند با برادران مسئول و برنامه ریز اداره آب و برق وقتی حرمتها شکسته شد دیگر گفتن ببخشید ها سودی ندارد …. فقط سکوت باید کرد….
    برادران زحمت کش اداره برق شما روشنایی فیزیکی را به جامعه اهداء میکنید و برادران اداره ورزش این روشنایی را در نسل سالم و آینده دار مملکت و افتخارات جوانانی که غیرت و تعصب یک کشور میباشند هدیه میکنند . سوال بسیار مهم که هر کسی با خواندن این خبر بسیار تاسف انگیز در ذهنش جرقه میزند چرا بعد از 5 سال حالا اداره محترم برق باین فکر افتادن در این فصل تابستان بسیار گرم چرا اصلا باید باین مرحله برسد آیا 4سال قبل زمانی برای اعلام این بدهی نداشتند…… چرا این قضیه در خود سیستم اداری دو اداره باین بزرگی حل نشده است تا اینکه کار باین مرحله برسد …. اینها همه سوالاتی است که برای مردم بسیار عادی یک شهر که از این امکانات استفاده میکنند خطور میکند …..
    یک جمله بسیار زیبا از خداوند یکتا و یگانه :
    قبل از خواب دیگران راببخش و من قبل از اینکه شما بیدار شوید شما را بخشیده ام .
    برادرتهذیبی در این مدت بسیار کم مدیریت خداروشکر 6 پروژه عمرانی بسیار بزرگ در امر ورزش جوانان شهرستان ماهشهر را به مرحله اجرا در آورده است . که خود جای تشکر و فدر دانی را دارد . و همچنین تغییر و تحولات مدیریتی در بین هیئت ها .
    مسولین محترم اداره آب و برق شهرستان ماهشهر خواهشمندیم با درایت و برنامه ریزی و صبوری و همدردی با چنین اداره ی مفیدی که سلامتی جوانان و جامعه را بر دوش دارد همکاری کرده و خود را در این ماه مبارک رمضان شریک مشکلات اداره تربیت بدنی دانسته و بدون وارد کردن استرس و نگرانی به ورزشکاران و خانوادهها این مشکل را حل نمایند .


ارسال دیدگاه