دفعات بازدید: 54

تاریخ انتشار: 1390/05/12 - 6:27

ورزش قهرمانی در وزارت نفت ادامه خواهد یافت

 

 

دکتر سید علیرضا میر محمد صادقی رئیس جلسه شورای مرکزی ورزش در چهل و دومین جلسه شورای مرکزی ورزش که امروز یکشنبه (9 مرداد) برگزارشد، با بیان این که ورزش اصل مهمی در حفظ سلامت جسم و روح کارکنان وزارت نفت و خانواده های آنان دارد، خاطر نشان کرد: ایجاد فضاهای ورزشی و برگزاری المپیادهای ورزشی بستر سازی مناسبی در تحقق این هدف بزرگ در صنعت نفت محسوب می‌شود .

وی با تاکید بر همگانی کردن ورزش در خانواده صنعت نفت و تعمیم آن به خانواده کارکنان و فرزندان افزود: این هدف از جمله اهداف مهم و ضروری در امور ورزش این وزارت خانه است که در این میان نخبگان وزرشی نیز یافت می‌شوند که می‌توانیم با بسترسازی مناسب زمینه ورود آنها را به جامعه ورزش قهرمانی کشور فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در سال جاری، ماهانه 100 هزار تومان به عنوان سرانه ورزش در نفت کارت‌های کارکنان واریز خواهد شد که علاوه براین نیز هزینه‌ای جداگانه برای المپیاد ورزشی کارکنان، فرزندان و جانبازان نیز در نظر گرفته شده است.

در ادامه این جلسه غلامرضا شاه کرمی،رئیس اداره کل ورزش وزارت نفت با تاکید بر این که ورزش قهرمانی در وزارت نفت ادامه خواهد یافت اظهار داشت: وزارت نفت در میان دستگاه های اجرایی کشور یکی از مترقی ترین و منحصر به فردترین دستگاه ها در زمینه ورزش است که می تواند علاوه بر ایجاد روحیه همدلی و نشاط در کارکنان، گام مهمی در شناسایی افراد مستعد و معرفی آنها به جامعه ورزش کشور بردارد.

شاه کرمی همچنین درباره برگزاری مسابقات ورزشی در صنعت نفت و تاثیر آن بر کارکنان گفت: ایجاد انگیزه، افزایش روحیه همدلی و بهره وری در محیط کار، از جمله آثار مهمی است که با برگزاری مسابقات ورزشی می توان به آنها دست یافت؛ از این رو تلاش شده است با برگزاری المپیادهای مختلف در دستیابی به این اهداف گام برداشت.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف عالیه وزارت نفت، تامین تندرستی خانواده کارکنان با هدف بالندگی و نشاط آنهاست که امیدواریم با توزیع مناسب منابع مالی بتوان گام موثری در این زمینه برداشت.

دبیر جلسه شورای مرکزی ورزش با اشاره به سرانه ورزشی وزات نفت در سال جاری خاطر نشان کرد: سرانه ورزشی سال 90 با عنوان رفاهیات همزمان با سرانه غذا و بن کالا در نفت کارت ها واریز خواهد شد.

به گفته شاه کرمی، بررسی جداول هزینه کرد در سال 90 با توجه به برنامه پنجم توسعه،هماهنگی در راستای برگزاری المپیادهای ورزشی در 4شرکت اصلی،نظارت و کنترل جدی بر روی مصوبات شورای مرکزی ازجمله مصوبات این جلسه بود.

براساس این گزارش، چهل و دومین جلسه شورای مرکزی ورزش وزارت نفت با حضور معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت، رئیس اداره کل ورزش وزارت نفت، مدیران توسعه منابع انسانی چهار شرکت اصلی و مدیر مالی شرکت ملی نفت برگزار شد

ارسال دیدگاه