دفعات بازدید: 3,282

تاریخ انتشار: 1392/05/16 - 3:19

فینالیست های جام رمضان فوتسال ماهشهر مشخص شدند+تحلیل+عکس

تیم های پتروشیمی رازی و اتوبوس رانی برای کسب عنوان قهرمانی ، رقابت سختی را پیش رو خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر دو تیم پر قدرت پتروشیمی رازی و اتوبوس رانی در دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان ماهشهر فردا شب در مقابل دیدگان هزاران تماشاگر پر شور و علاقمند برای کسب عنوان قهرمانی به میدان خواهند رفت.

***********************************************************

پتروشیمی رازی

۱-علی یغمایی ۲-رضا صالحی ۳-مهرداد قادری ۴-ایمان آهنگر ۵-امید عسکراوی ۶-مجتبی راشدی زاده ۷-قاسم محسناوی ۸-حسن آقاجری ۹-رضا قنواتی ۱۰-علی عبادی ۱۱-بهزاد خلیلی ۱۲سید محسن موسوی -مربی: بابک دوانی -تدارکات:علیرضا چابکرو

تحلیل تیم ها :

پتروشیمی رازی

 بابک دوانی که در بستن تیم های فوتسال ید طولایی دارد امسال نیز تیم کاملی را روانه ی این دوره از رقابتها کرده است ، اکثر بازیکنان این تیم علاوه بر آمادگی لازم از تجربه ی بالایی نیز برخوردار هستند که این امر در موفقیت این تیم بی تاثیر نبوده است.

این تیم در هر دو مرحله مقدماتی و حذفی با قرعه سختی مواجه شد که در مرحله مقدماتی با دو پیروزی متوالی مقابل تیم های مسجد جامع شهر زهره و مسجد باب الحوائج و یک تساوی در برابر پتروشیمی تندگویان موفق شد بعنوان تیم اول به مرحله ی حذفی راه پیدا کند.

در مرحله ی بعد نیز ابتدا در یک بازی بسیار حساس و نزدیک با نتیجه 4بر 3 از سد امیدونوید گذشت و سپس مسجد جامع شهر زهره را در ضربات پنالتی برای بار دوم شکست داد تا در مرحله نیمه نهایی حریف تیم بیمه البرز دژآهنگ شود.

در مرحله نیمه نهایی تیم پتروشیمی رازی با انجام یک بازی منطقی و زیبا و همچنین درخشش دو بازیکن نامی خود بهزاد خلیلی و رضا قنواتی توانست با نتیجه سه بر صفر از سد تیم بیمه البرز دژاهنگ بگذرد و فینالیست شود.

**************************************************

اتوبوس رانی

۱-رضا حیاتی ۲-عباس قاسمی ۳-عارف عموری ۴-سجاد قنواتی ۵-مهدی سامری ۶-حسین شریفی ۷-سامان کرمی ۸-علی اصلاحی ۹-محمد عسکری نسب ۱۰-سجاد عبدالله زاده -۱۱-مجتبی رزاقی ۱۲-همایون زنگنه سرپرست:علی قاسمی -مربی: علی اصغر قنواتی -تدارکات مهدی چاروسایی

سازمان اتوبوس رانی

 سازمان اتوبوس رانی در سال 92 در بخش فوتسال بسیار فعال ظاهر شد و در دو دوره مسابقاتی که در شهرستان برگزار گردیده با تیمی قدرتمند در مسابقات شرکت کرده است.

سجاد عبدالله زاده از متولیان تیم اتوبوس رانی است که با حمایت مسئولان این سازمان توانسته با بکارگیری بازیکنان خوب فوتسال ماهشهر و با مربیگری علی اصغر قنواتی تیم قدرتمندی را راهی این دوره از مسابقات کند.

این تیم در گروه 2مسابقات با دو پیروزی و یک شکست مقابل تیم پایگاه شهید احمدی روشن بعنوان تیم دوم به مرحله حذفی راه یافت و در این مرحله نیز با شکست مسجد امام حسن شهر زهره و مسجد سادات شهرک طالقانی حریف تیم فوتسال یاد یاران شد.

در دیدار نیمه نهایی و در پی درخشش خیره کننده دو بازیکن نامی خود میلاد قاسمی و سجاد قنواتی توانستند از سد تیم یاد یاران بگذرند و فینالیست این دوره از مسابقات شوند.

*** با سپاس فراوان از دوست و همکار گرامی جناب آقای مهدی قنواتی که انصافاً زحمات بسیاری را در جهت برگزاری این جام و همچنین با پیاده کردن طرح های نو از جمله اطلاع رسانی آنلاین به مردم ورزشی و ورزش دوست ماهشهر گامی بلند را در این مهم برداشتند که جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • مهدی قنواتی

    تاریخ : ۱۶ - مرداد - ۱۳۹۲

    جناب آقای کاظمی انصافا من از همین جا به شما خسته نباشید میگم چرا که اطلاع رسانی به ویژه در حوزه ورزش کار بسیار وقت گیر و طاقت فرسایی است و نیاز به حوصله ،سلیقه و خلاقیت فراوان دارد من در طول این یک ماه یک وبلاگ ساده رو اداره میکردم و فقط نتایج مسابقات فوتسال جام رمضان رو می نوشتم و شاید 5 تا 6 ساعت از وقتم رو میگرفت و تا سحر مجبور بودم ثبت کنم شما که این حجم کار رو دارید اداره میکنید چی میکشید. واقعا دست مریزاد.


ارسال دیدگاه