دفعات بازدید: 2,081

تاریخ انتشار: 1392/05/16 - 10:28

برگزاری مسابقات ووشو بانوان به میزبانی ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر و به نقل از حمید دلاوری رئیس چاچوان ووشو خوزستان مسابقات انتخابی و قهرمانی چاچوان ووشو بانوان استان در رده های نونهالان، نوجوانان،جوانان،بزرگسالان و پیشکسوتان در مورخه ۱ / ۶ / ۹۲ به میزبانی شهرستان ماهشهر – در مدرسه ووشو برگزار می گردد.
ضمناً به نفرات برتر جوایز اهداء می گردد جهت تماس مسئول بانوان استان سرکار خانم کاهنی ۰۹۱۶۳۵۲۴۶۹۱ و یا مسئول برگزاری مسابقات سرکار خانم بحری ۰۹۱۶۷۲۳۷۸۵۵ تماس حاصل نمایند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :5

  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - شهریور - ۱۳۹۲

    با سلام خدمت همه ورزشکاران و فعالان در این سایت.
    بنده نیز در روز برگزاری مسابقات ووشو به عنوان تماشاچی حضور داشتم. یک گلایه بزرگ از برگزار کنندگان این مسابقه داشتم. مسئولین عزیز آقای حمید دلاوری و سرکارخانم کاهنی چرا کیفیت سالن و پذیرائی از حضار اینقدر پایین بود؟چه کسی باید رسیدگی کند؟سرویس بهداشتی که وضعیت منزجرکننده ای داشت. هیچ برنامه ای برای پذیرائی ازحاضرین و شرکت کنندگان نداشتید.(البته بجز چندبستنی چوبی که بین داوران و تعدادی دیگر پخش شد)باعث تاسف است که حتی تلاوت قرآن و سرود ملی هم در برنامه شما جائی نداشت.قرا براین بود مسابقات ساعت 8/30 شروع شود که با تاخیری بزرگ ساعت 11 شروع کردید بدون اینکه حتی تشکری بابت آمدن دوستان و یا حتی شرکت کنندگان شهرستانی داشته باشید. همه تصور میکردند که از قهرمان ارزشمند ماهشهری سرکار خانم کوثر رفیعیان قدردانی شود زیرا شایستگی این قدردانی را داشتند.اما افسوس از این همه بی توجهی افسوس………..
    به هرحال گذشت اما خاطره ی زیبائی از این مسابقات در ذهنها نقش نبست. امیدوارم کسی پاسخگوی این حرفها و گلایه ها باشد.
    و من ا… توفیق


  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - شهریور - ۱۳۹۲

    با عرض سلام خدمت مدیریت سایت
    جناب آقای کاظمی نژاد چرا اعتراض منو ندید گرفتید و نظرم رو تائید نکردید؟ حتما باید همیشه تعریف و تمجید باشه؟ اگه کسی اعتراضی گلایه ای انتقادی داشته باشه باید سکوت کنه؟ اصلا انتظار نداشتم که اینجا هم سانسورداشته باشه .کمی واقعیت پذیر باشید.


  • خاﺧﺎﻧﻢ ب قنواتى

    تاریخ : ۵ - شهریور - ۱۳۹۲

    ﺳﻠﺎﻡ ﺑﺎﺗﺸﻜﺮ ﺍﺯ ﻣﺴئولىن ﺑﺮﻛﺰﺍﺭﻯ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕﻭﻭﺷﻮﺩﺭ ﻣﺎﻫﺸﻬﺮ ﺟﺎﻯ ﺑﺴﻰ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻰ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺑﻪ ﻣﻴﺰﺑﺎﻧﻰ ﺷﻬﺮﻣﺎﻥ بركزارشد.ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺍﺯ ﻧﻆﺮ ﺍﻣﻜﺎﻧﺎﺕ ﻭﻣﺩﻳﺮﻳﺖ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩ.ﺧﻂﺎﺏ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﻥ ﻋﺰﻳﺰﻯ ﻛﻪ ﺯﺣﻤﺎﺕ ﺍﻳﻦ ﻋﺰﻳﺰﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻴﺞ ﻛﺮﻓﺘﻪ ﻭﺍﻧﺼﺎﻑ ﺭﺍ ﺭﻋﺎﻳﺖ ﻧﻜﺮﺩﻩ و ﻭﺍﻗﻌﻴﺖ ﺭﺍ ﺫﻛﺮ ﻧﻜﺮﺩﻩ ﻣﻨﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺷﺮﻛﺖ ﻛﻨﻨﺪﻛﺎﻥ ﺑﻮﺩﻡ ﻭﺍﻧﺘﻆﺎﺭﻯ ﺑﺮﺍﻯ ﺑﺬﻳﺮﺍﻳﻰ ﺑﺎ ﺍن ﺟﻤﻌﻴﺖ ﺷﻠﻮﻍ ﺑﺮﺍﻯ ﺣﺎﺿﺮﻳﻦ ﻧﺪﺍﺷتﻢ ﺍﻣﺎ ﺍﻧﺼﺎﻓﺄ ﺍﺯ ﻛﺎﺩﺭ ﺩﺍﻭﺭﻯ ﻭﺳﺮﺑﺮﺳﺘﺎﻥ ﻭﻣﺮﺑﻴﺎﻥ ﺟﻨﺪ ﻧﻮﺑﺖ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺑﺬﻳﺮﺍﻳﻰ ﻛﺮﺩﻳﺪﻭاززحمات ﺧﺎﻧﻢ ﻛﻮﺛﺮ ﺭﻓﻴﻌﻴﺎﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ اسيا ﺗﺸﻜﺮ ﻭﻗﺪﺭ ﺩﺍﻧﻲ ﺷﺪﺷﺎﻳﺪ ﺷﻤﺎ ﺣﻀﻮﺭﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﻳﺪ.ﻣﺠﺪﺩﺃ ﺍﺯ ﺯﺣﻤﺎﺕ ﻫﻤﻪ ﻋﺰﻳﺰﺍﻥ ﺗﺸﻜﺮ ﻣﻲ ﻧﻤﺎﻳﻢ.


  • حمید دلاوری

    تاریخ : ۷ - شهریور - ۱۳۹۲

    خدمت خواهر عزیز که گلایه ای نسبت به مسابقات داشته و از نام خود نیز استفاده ننموده لذا می طلبید جهت موارد این چنین، مستقیماً به هیئت مراجعه می گردید تا گلایه ای اعلام شده رفع گردد. در هر صورت جواب گلایه به شرح زیر اعلام می گردد.
    1- در خصوص کیفیت سالن. سالن ووشو یکی از بهترین سالن های منطقه می باشد. و بارها در این خصوص مورد تشویق مسئولین شهر و استان گردیده.
    2- در مورد پذیرایی از تماشاچیان به اطلاع شما خواهر عزیز می رساند که با این جمعیت چند صد نفری که در سالن حضور داشتند اصلاً نمی توان پذیرایی بعهده گرفت و در هیچ مسابقاتی پذیرایی از تماشاچیان انجام نمی شود. لذا آن طور که شما اعلام نمودید پذیرایی جهت مربیان و داوران اینچنین نبوده و انصافاً‌پذیرایی از بستنی، کیک، آب میوه و چای در چند نوبت انجام شده ولی متأسفانه شما به این مسئله توجه ننمودید.
    3- سرویس های بهداشتی: بدلیل ازدیاد جمعیت و عدم رعایت موارد خاص از سوی بعضی از استفاده کنندگان باعث گرفتگی گردیدکه سریعاً این مشکل رفع گردید
    4- در خصوص برگزاری مسابقات : طبق بخشنامه ثبت نام تیم ها و شرکت کنندگان ساعت 8 صبح اعلام گردید و با توجه به حضور تیم ها از شهرستانها و ثبت نام و قرعه کشی که مستلزم زمان می باشد و با سرعت عمل وتجربه مسئولین برگزاری زمان مسابقات که ساعت 30 / 10 شروع گردید و این مدت زمان تلف شده بسیار مطلوب بوده واین یک امر طبیعی می باشدومی بایست سیر زمانی را طی نماید.
    5- در خصوص تشکر و قدردانی از خانم کوثر رفیعیان قهرمان ارزنده ووشو آسیا نیزاستقبال خوبی ازورودش به ماهشهرازسوی هیئت ومردم خوب انجام پذیرفت ودرروز مسابقات نیز اعلام گردید و طبق برنامه ریزی با اداره ورزش و جوانان شهرستان در آینده نیز طی مراسم رسمی و با حضور مسئولین محترم برگزار خواهد گردید.
    6- در خصوص تلاوت قرآن می بایست انجام می شد و طبق بررسی و پیگیری ولی تأسفانه کسی حاضر به تلاوت قرآن نبوده و انشااله در این خصوص بیشتر دقت خواهد شد.
    لذا این هیئت انتقادپذیر بوده و انتقادات و پیشنهادات همه عزیزان را بررسی تا نسبت به رفع مشکلات و نواقصی جهت بهبود استفاده نماید. ولی موارد ذکر شده بجز تلاوت قرآن که مورد تأیید می باشد و ما بقیه موارد ذکر شده مشخص است که شما خواهر عزیز یا از اول مسابقات حضور نداشته اید؟ و یا اطلاعات در خصوص برگزاری مسابقات ندارید؟ لذا موارد ذکر شده از سوی شما خواهرعزیزمنصفانه واقعیت نداشته ودیدهیئت به این موضوع عدم اطلاعات و توجه شمابوده.وامیدواریم موارداعلام شده پاسخگوشما خواهرعزیزباشد وجاداردازمسئولین برگزاری؛داوران؛ مربیان؛شرکت کنندگان وتماشاچیان عزیرتشکروقدردانی نمایم.موفق باشید. حمید دلاوری خادم ووشو ماهشهر


  • طراحی سایت

    تاریخ : ۴ - اسفند - ۱۳۹۲

    با تشکر از اطلاع رسانی خوبتان


ارسال دیدگاه