دفعات بازدید: 4,417

تاریخ انتشار: 1392/05/18 - 12:57

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان با برگزاری یک فینال مهیج و دیدنی +عکس

ََََتیم پتروشیمی رازی قهرمان فوتسال جام رمضان ماهشهر

دو تیم پتروشیمی رازی و سازمان اتوبوس رانی در یک فینال مهیج و دیدنی در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر در دقایق نخست نیمه اول رضا قنواتی بازیکن صاحب نام تیم پتروشیمی رازی روی پاس بهزاد خلیلی اولین گل این مسابقه را به ثمر رساند اما خوشحالی این گل توسط رازی ها طولی نکشید تا اینکه مجتبی رزاقی راد بازیکن گلزن سازمان اتوبوس رانی دو بار دروازه تیم پتروشیمی را باز کند تا این تیم دو بر یک پیش بیفتد ، در ادامه و سه دقیقه بعد از گل دوم رازی ها توسط مهرداد قادری به گل رسیدند تا باز هم بازی به تساوی کشیده شود.

 در حالی که هر دو تیم 5 خطا شده بودند و با احتیاط بازی میکردند رضا قنواتی روی غفلت مدافعان حریف برای سومین بار دروازه را باز کرد تا بازی یک بار دیگر و اینبار به سود شاگردان دوانی پیش برود اما این پایان کار نبود و بازیکنان اتوبوس رانی علیرغم اخراج قنواتی بازیکن خوب خودشان دست از حملات خود بر نداشتند و تسلیم نشدند ، این حملات ادامه یافت تا بالاخره در دو دقیقه مانده به پایان وقت های اضافی نیمه دوم با گلزنی همایون زنگنه باز هم بازی را برای سومین بار به تساوی کشاندند.

در ضربات پنالتی پتروشیمی رازی موفق شد با نتیجه 7 بر 6 از سد تیم اتوبوس رانی بگذرد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

میلاد قاسمی با 13 گل آقای گل ایندوره از مسابقات شد.

سازمان اتوبوس رانی

بیست و یکمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان سال 92 از تاریخ 23/4/92  با شرکت 24 تیم در6 گروه  چهار تیمی آغاز شد که در نهایت 16 تیم به مرحله حذفی صعود کردند ، در نهایت تیم های پتروشیمی رازی و سازمان اتوبوس رانی  به فینال این مسابقات راه یافتند.

در این دوره از مسابقات 260 گل از خط دروازه ها گذشت 

تیم اول :پتروشیمی رازی

تیم دوم:سازمان اتوبوس رانی

تیم سوم:یاد یاران

چهارشنبه  ۱۶/۵/۹۲  ۲۹ رمضان

رده بندی: 

   یاد یاران ۳ (۶)- بیمه البرز دژآهنگ ۳ (۳)

گلها:هاشم شیرعلی-علی بن رشید ۲گل(یادیاران)-عقیل ادژدهاک ۲گل-علی آتش بار(بیمه البرز) 

داوران:محمد جادری – صباح کیانفر – ولید عساکره – حسین وکیلی

 فینال:        

 اتوبوس رانی ۳ (۶)- پتروشیمی رازی ۳ (۷)

گلها:مجتبی رزاقی یزد ۲گل-همایون زنگنه(اتوبوس رانی) – مهرداد قادری-رضا قنواتی۲گل(پتروشیمی رازی)

داوران:حافظ مرزوقی – عبدالرضا آلبوغبیش – جلیل آلبوغبیش – ولید عساکره

کاپ قهرمانی

Picture 295

اختتامیه مسابقات جام رمضان ماهشهر

روابط عمومی هیئت فوتبال ماهشهر

یاد یاران محسن شریفی

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • هوادار

    تاریخ : ۲۹ - مرداد - ۱۳۹۲

    باسلام نمیدانم این نظرها چقدر مورد توجه قرار میگیره یا اصلا چه اهمیتی داره اما ما حدفمونو مبزنیم ، اقای کاظمی شما که مدیریک تیم فدتبال هستی نباید فقط اخبار تیم خودتو پوشش بدی یا فقط تیم های ماهشهری را توسایت منعکس کنی بخدا خیلی ازتیمها بودن که این شایستگی را داشتن اخه تبعیض تا کی؟ تا چه وقت نقطه ضعفها را نمیگید پس چرا داوری که بازیکن رازد بهش پاداش دادند یا حرف حجت دلاوی که داور را زد وفحش هایی که به هیات زده شدراتو سایت خودتان به نقد نکشیدید اخه نه اینکه وظیفه شرعی ماست که امربه معروف ونهی ازمنکرکنم حالا اگه یکی ازبازیکنان دارایی اینکارو کرده واکنش شما ومتصدیان این فوتبال ماهشهر چه بود ؟ ازکاه کوه میساختید واونو محروم میکردید حرفم باشماست اقای کاظمی چون میدانم پاکید این درددلها را به مردم برسونید بااین منوال فوتبال ماهشهربه جایی نخواهد رسید بیایید دست دردست هم بزاریم واین فوتبال رانجات بدیم خدایش ما به اندازه رامشیر هم نمیرسیم دلمون خوشه بازیها رابرگزارکردیم ولی چه سودی بردیم بغیراز نفرت وتبعیض وحق خوری ؟ بابا برید به حال فوتبالمون گریه کنید که هیچ باشگاهی تیم پایه نداره اون بخاطر بیدرایتی مسولینه کاش که این استعدادها تو شهرهای دیگه بود چه میکردن متاسفم به این فوتبال که دست غیرفوتبالیها افتاده….


ارسال دیدگاه