دفعات بازدید: 1,762

تاریخ انتشار: 1392/05/30 - 11:39

قرعه کشی لیگ برتر رده های سنی کشور برگزار شد

جوانان و امید لیگ برتر

جلسه قرعه کشی مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان ، جوانان و امید باشگاههای کشور امروز در تهران برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر و به نقل از اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ، در این جلسه که با حضور داریوش ضرغامپور رئیس سازمان لیگ و نمایندگان باشگاههای شرکت کننده برگزار شد تیم ها حریفان خود را شناختند .  

در رقابت های سومین دوره لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاههای کشور با حضور 12 تیم برگزار می شود که در دو گروه با هم به رقابت می پردازند . مرحله گروهی این مسابقات بصورت متمرکز و در دو مرحله رفت و برگشت انجام خواهد شد که از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه می یابند .

در گروه یک این پیکارها تیم های نفت و گاز گچساران ، هیئت هرمزگان ، هیئت اصفهان ، پتروشیمی بندرامام ، هیئت کردستان و هیئت قزوین و در گروه دو نیز تیم های هیئت مرکزی ، هیئت لرستان ، نفت آبادان ، هیئت همدان ، مناطق نفتخیز جنوب و هیئت قم حضور دارند . مرحله رفت این پیکارها اواخر شهریورماه برگزار می شود .

لیگ برتر جوانان و امید کشور :

دهمین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان و امید باشگاههای کشور نیز 7 تیم شرکت دارند که هفته نخست این پیکارها 21 شهریورماه برگزار می شود و طبق برنامه ، در بندرعباس خلیج پژم به مصاف نفت آبادان می رود ، شهرداری بانه پذیرای مقاومت تهران خواهد بود و در اصفهان هیئت این شهرستان میزبان مناطق نفتخیز جنوب است . در هفته نخست پتروشیمی بندرامام قهرمان فصل گذشته استراحت خواهد داشت .  

ارسال دیدگاه