دفعات بازدید: 4,234

تاریخ انتشار: 1394/04/25 - 17:10

میرفیضی : فعالیت های فوتسال این شهرستان بسیار چشمگیر است

سید ابوالقاسم میرفیضی از مربیان بازیکن ساز و از پیشکسوتان با اخلاق ورزش ماهشهر ضمن قدردانی از خبر رسانی بروز پایگاه خبری ورزش ماهشهر در خصوص مسابقات فوتسال جام رمضان ماهشهر به خبرنگار ما گفت : کیفیت مسابقات و نوع برگزاری نسبت به سالهای پیش بسیار بهتر شده و این مسابقات میتواند به تیم های همانند استقلال نوین و …. کمک شایانی کند که از بین همین جوانان نفراتی را برای مسابقات کشوری و استانی انتخاب کنند.

ابوالقاسم میرفیضی

وی عنوان کرد : حضور این تعداد تماشاگر یک نکته مثبت برای شهرستان در رشته فوتسال است و با توجه به توانایی های فوتسال شهرستان میتوان حضور این عزیزان را نقطه قوت برای فوتسال ماهشهر دانست.

میرفیضی در خصوص فعالیت چشمگیر استقلال نوین در فوتسال کشور بیان کرد : احمد ثابت مدیرعامل موفق استقلال نوین یکی از افراد زحمتکش ورزش این شهرستان است و باید قدردان زحمات این جوان با استعداد و سختکوش باشیم که باعث و بانی تشکیل مجدد تیم استقلال و جمع کردن رده های مختلف سنی شده است و با میزبانی ها و نوع تیم داری خود بار دیگر در به اوج رسیدن فوتبال و فوتسال این شهرستان کمکی شایان کند و بنده اعتقاد دارم این باشگاه بازیکنان خوبی را در آینده به تیم ملی ایران معرفی خواهد کرد همانطور که بازیکنی همانند حسین کنعانی را نیز به تیم ملی معرفی کرد.

ابوالقاسم میرفیضی در پایان افزود : اگر ارتباط بین باشگاه ها نزدیک و حول محور و تفکری خاص باشد و بتوانیم دیدگاه ها را در یک چارچوب مشخص و تدوین شده روی هم بزاریم میتوانیم به اهداف پیش بینی شده خودمان برسیم.

میرفیضی فوتسال جام رمضان ماهشهر

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • بهنام فرخ زاد

    تاریخ : ۲۵ - تیر - ۱۳۹۴

    امیدوارم استاد عزیز آقای میرفیضی همیشه تندرست وسلامت باشند وما بتوانیم از اطلاعات ایشان استفاده کنیم


  • احمد ثابت

    تاریخ : ۲۵ - تیر - ۱۳۹۴

    بر همگان ظاهر است كه وجود استادي با اخلاق و با دانش وصاحب طرح وايده براي هر مجموعه ايي ارزو وغنيمت مي باشد كه در اين چند سال اخير با حضور سيد قاسم عزيز باشگاه استقلال وجوانان اين شهرستان. نهايت استفاده رو از اين استاد كم نظير بدست اورديم واميداست كه با بهرگيري از علم ودانش چنين مربياني زمينه رشد هرچه بيشتر فوتبال وفوتسال شهرستان رو شاهد باشيم


  • آرمين بهرامي

    تاریخ : ۲۸ - تیر - ۱۳۹۴

    درود پروردگار به بزرگ مرد فوتبال ماهشهر جناب آقاي ميرفيضي

    ما به مربيانه با دانشي همچون آقايه ميرفيضي نياز داريم

    يك دست صدا ندارد..


ارسال دیدگاه