دفعات بازدید: 12,422

تاریخ انتشار: 1395/02/07 - 14:23

شعله‌های شگفت‌انگیز نفت برای لیگ برتری شدن!

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال نفت آبادان روز گذشته در میدان کرمان یک برد ارزشمند را کسب کرد و باعث شد امید برای صعود در بین هواداران این تیم صدچندان بیشتر شود.

تیمی که تا روز گذشته در جایگاه هفتم حضور داشت و منتظر از دست دادن امتیاز توسط رقبای خود بود، حال در جایگاه چهارمی قرار گرفته و صعودش به لیگ برتر به خود تیم نفت آبادان بستگی دارد که در بازی‌های آینده چه نتایجی را کسب کند.

این تیم هم‌اکنون با ۵۵ امتیاز در رده چهارم ایستاده و در مقابل، فجرسپاسی نزدیک‌ترین حریف وی خواهد بود که با ۵۷ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

نفت پیش از این بازی با ۵۲ امتیاز در مکان هفتم جدول ایستاده بود، اما روز گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ دسته اول، نتایجی رخ داد که به یک‌باره این تیم با پشت سر گذاشتن تیم‌هایی چون مس کرمان، خونه‌به‌خونه و مس رفسنجان، سر از مکان چهارم در آورد و در فاصله دو امتیازی تیم سوم قرار گیرد.

تساوی تیم‌های خونه‌به‌خونه و مس رفسنجان، این امکان را به شاگردان «نادر دست‌نشان» داد تا با غلبه بر میزبان خود، یک‌باره رقبای خود را پشت سر گذاشته و تنها یک سد را در برابر خود برای صعود به لیگ برتر داشته باشند.

جالب‌تر اینکه دو تیم نفت آبادان و فجرسپاسی شیراز در آخرین هفته لیگ در آبادان یکدیگر را ملاقات خواهند کرد و اگر نتایج دو تیم را بر منوال برد قرار دهیم، در هفته آخر یک فینال تمام‌عیار را برای صعود به لیگ برتر در آبادان در پیش خواهیم داشت.

گفتنی است نفتی‌های آبادان در دور رفت و در آخرین بازی نیم‌فصل زردپوشان شیرازی را در حافظیه با دو گل از پیش روی برداشته بودند.

از طرفی در صورتی که نفت آبادان هر دو بازی آینده خود را مقابل تیم‌های شهرداری اردبیل در خانه و داماش گیلان در رشت با پیروزی پشت سر بگذارد و فجر سپاسی یکی از بازی‌های خود را شکست بخورد، نفت در آخرین دیدار تنها به یک تساوی مقابل شیرازی‌ها نیاز دارد تا لیگ برتری شود.

صعود معجزه آسای نفتی‌ها در روز گذشته و رسیدن به رده چهارم، یکی از حوادث نادر فوتبال بود که نادر دست‌نشان بارها به آن اشاره کرده بود و اکنون نفتی‌ها دچار این معجزه شده‌اند و در آستانه یک صعود باور نکردنی به لیگ برتر هستند.

نفت آبادان در هفته آینده این رقابت‌ها در آبادان میزبان تیم شهرداری اردبیل است و روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه نیز در رشت میهمان داماش خواهند بود.

طلایی‌پوشان در آخرین ایستگاه لیگ دسته اول در آبادان از فجر سپاسی پذیرایی خواهند کرد تا با غلبه بر این تیم، سومین تیم صعودکننده لقب گیرند، البته رتبه ماشین‌سازی تبریز در جدول قابلیت تسخیر را نیز دارد و نفتی‌ها در شرایطی که شاگردان رسول خطیبی از روند رو به رشد خود باز بمانند، می‌توانند پس از پیکان راهی لیگ برتر شوند.

پس از درخشش استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال، همچنین قهرمانی و نایب‌قهرمانی دو تیم خوزستانی در لیگ برتر بسکتبال، این بار نفت آبادان در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفته است تا استان ورزش‌خیز خوزستان باز هم در این عرصه خودی نشان داده و چشم‌ها را به‌سوی خود خیره کند.

روزهای حساسی در راه است که به‌مرور در رابطه با چگونگی آن صحبت خواهد شد، باید منتظر ماند و دید که سرانجام این دوئل حساس و نفس‌گیر چه خواهد بود.

ارسال دیدگاه