دفعات بازدید: 238,254

تاریخ انتشار: 1395/06/09 - 14:51

شکست هر ۲ نماینده خوزستان در لیگ برتر تکواندو دختران نونهال کشور

در ادامه پیکارهای لیگ برتر تکواندو نونهالان دختر کشور تیمهای هیات خوزستان “الف” و “ب” هر یک متحمل دو شکست شدند.

 

دیدارهای هفته پنجم و ششم لیگ برتر تکواندو نونهالان دختر، “جام شکوفه‌های تکواندو” روز گذشته (دوشنبه) با حضور ۲۷۳ تکواندوکار و در قالب ۱۶ تیم به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار شد.

 

در بازی‎های هفته پنجم، تیم هیات خوزستان “الف” با نتیجه ۹ بر یک مسابقه را به تیم لوازم خانگی کن واگذار کرد و تیم هیات خوزستان “ب” نیز ۶ بر ۴ مغلوب تیم هیات تکواندو البرز شد.

 

بازی‎های هفته ششم نیز در همین روز به انجام رسید که طی آن تیم هیات خوزستان “الف” ۸ بر ۲ مقابل تیم حوزه جنوب‌شرق تن به شکست داد و تیم هیات خوزستان “ب” نیز ۶ بر ۴ از تیم شهیدنادری هیات تکواندو ابهر شکست خورد.

 

تا پایان هفته ششم رقابت‎ها، تیم خوزستان “الف” با سه برد و سه باخت و کسب ۹ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۶ تیمی مسابقات قرار دارد و تیم خوزستان “ب” نیز با شش باخت و بدون امتیاز در مکان چهاردهم جای گرفته است.

 

همچنین تا این هفته از مسابقات، تیم هیات تکواندو قائم‌شهر با کسب ۱۸ امتیاز و تفاضل امتیاز ۵۰ صدرنشین است، تیم هیات تکواندو جنوب‌شرق با کسب ۱۸ امتیاز و تفاضل امتیاز ۴۲ در رده دوم ایستاده است و لوازم خانگی کن با ۱۶ امتیاز، جایگاه سوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

ارسال دیدگاه