دفعات بازدید: 26,715

تاریخ انتشار: 1395/09/06 - 17:06

حضور سه بانوی والیبالیست ماهشهری در تیم والیبال منتخب خوزستان+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری ورزش شهرستان بندرماهشهر تیم منتخب مینی والیبال دختران استان خوزستان تحت عنوان تیم آریانای دزفول در مسابقات کشوری به میزبانی رامسر حضور یافت .

در این مسابقات که با حضور ٧٢ تیم از سراسر کشور برگزار شد تیم خوزستان با سه بازیکن ماهشهری خود توانست با بازیهای زیبا و تماشایی خود توجه تمامی مسئولین را بسوی خود جلب نماید اما با توجه به تجربه کمتر نسبت به سایر تیم ها نتوانست به مرحله یک شانزدهم راه یابد.

به این ترتیب با تیم توابع تهران ۲-۱ بازی را واگذار کرد، با همدان ۲-۰ ،با کرمانشاه ۲-۱ و توانست با نتیجه ۲-۰ از سد تیم سنندج بگذرد.

n6e1_2تیم_منتخب_والیبال_خوزستان.jpg

اسامی اعضای تیم منتخب خوزستان (آریانا دزفول)
بهار کریمی               بندر ماهشهر
یاسمن عبادی           بندر ماهشهر
ترنم حسین زاده        بندرامام خمینی(ره)
شکوه سفیران          دزفول
سارا پژوهش             بندرماهشهر
یگانه آب شیرینی      دزفول

مربی تیم:  محبوبه قبله زاده از دزفول
سرپرست تیم:  اکرم چاروستایی از هندیجان

4mfl_-تیم_منتخب_والیبال_خوزستان.jpg

شایان ذکر است که تیم منتخب خوزستان از سوی تربیت بدنی و هیات والیبال استان حمایت نشدند و بازیکنان تیم منتخب خوزستان با حمایت از طرف هیات والیبال و اداره تربیت بدنی شهرستانهای دزفول ، بندرامام خمینی(ره)، بندرماهشهر و والدین ورزشکاران به مسابقات کشوری اعزام شدند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • یکی از اعضای تیم

    تاریخ : ۲۲ - اردیبهشت - ۱۳۹۷

    سلام.من خودم یکی از اعضای همین تیم هستم.فکر نکنید که این لباس ها و شرایط و سالن تمرین و … را هیات برای ما تهیه کرده!بلکه همه هزینه از جمله لباس ها و پول بلیط هواپیما را خودمان دادیم.رسما هیات والیبال هیچ حمایتی از ما نکرد…واقعا متاسفم…


ارسال دیدگاه